  • Data: 2016-05-06 23:54:04
    Temat: Re: Czym aktualnie zajmuje się Trybunał Stanu?
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-06 o 20:41, ąćęłńóśźż pisze:
    > Aż do smierci?
    > Lekko licząc jakieś 5,4 miliona PLN.
    > Plus bankiety na koszt podatnika.
    > A nie ździwiłbym się, gdyby też koszule, buty i krawaty.
    > Pomnóż to przez liczbę sędziów (wszystkich, tych co już byli i tych co jeszcze
    będą).
    > I po ch... nam ten trybunał???

    Mieli zlikwigować ten trybunał. Nie zlikwidowali, bo on ma im tyłki
    chronić chyba.

    Obiecali, że jak będzie abonament na media to zlikwidują reklamy w
    telewizji. Zlikwidowali? Nie. Dołozyli tego dziadostwa szczególnie z
    zubrami i piwem jeszcze więcej. Niektóre reklamy to lecą pod rząd jedna
    i ta sama po parę razy. Nie wiem czy debile chca nas zrobić debilami?

    > Lepiej F16 kupic.
    > Lub wybudować kilkanaście złobków/przedszkoli/szkół.

    Teraz opłacalne prywatne przedszkola. Czesne 1300 zł!
    Emeryci-byli dyrektorkowie szkół podstawowych na ogół musieli sporo
    najpierw nakraść (bo w szkołach zarabiało się mało) a teraz jako emeryci
    otwierają bogate przedszkola. Wespół zespół ze swoimi żonkami i
    córeczkami, gdzie ich wnuczki mają przy okazji frajdę być przy rodzince.
    Szczetgólnie matematycy mają łby do interesów, bo jeśli chodzi o język
    polski to takie byki walą, że się płakac chce.

    --
    animka