  • Data: 2016-05-07 15:04:08
    Temat: Re: Czym aktualnie zajmuje się Trybunał Stanu?
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/07/2016 09:15 PM, z wrote:

    > Odpowiedz na pytanie czy gdyby ten pomysł PO również wprowadziło PO to
    > protestowałbyś czy nie?

    Myślę, że wielu osobom nie podoba się rozwalenie Telewizji Polskiej i
    zamienienie jej w Telewizję Watykan / Telewizję Rządową; te osoby
    protestowałaby niezależnie od tego, która z partii dokonała tej zmiany.

    Ale w ostateczności dokonał jej PiS, więc dlaczego krytyka miałaby spaść
    na kogoś innego?

    Tomasz Chmielewski
    http://www.ptraveler.com