  • 51. Data: 2010-06-28 08:41:11
    Temat: Re: Czy wspolnota moze odciac wode w mieszkaniu za zaleglosci?
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 18:40:05 +0200, Shrek napisał(a):

    > IMHO nie. Tam jest napisane na jakich warunkach przedsiębiorstwo
    > wodociągowo kanalizacyjne może odciąć wodę.

    :)

    > O innych podmiotach nie ma mowy, więc ich ten art. nie obowiązuje.

    Rozumiesz w ogóle co czytasz?
    Zerknij nawet na to co SAM napisałeś wyżej.
    Sam napisałeś o przedsiębiorstwie wodociągowo-kanalizacyjnym. To jest
    katalog zamknięty. Żadna wspólnota ani spółdzielnia nie jest takim
    przedsiębiorstwem. W ustawie wyrażnie napisano KTO MOŻE zakręcić kurek z
    mina wodą czy zamknąć przyłącze kanalizacyjne.
    Jak się mogą te wspólnoty i spółdzielnie bronić - także napisałem :)
    Na pewno nie mają prawa do "odcięcia" dopływu zimnej wody czy zamknięcia
    kanalizacji.

  • 52. Data: 2010-06-28 08:45:25
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Fri, 25 Jun 2010 15:09:52 +0200, Jotte napisał(a):

    > A co ty tam możesz widzieć...
    >
    > Jest to bowiem (uwaga! trudny termin) tzw. pytanie retoryczne.
    >
    > Nie chcę mieć wpływu na to jak piszesz, wali mnie to. Ja tylko młotom
    > młotostwo wytykam.
    > Po prostu między innymi po tym łatwo poznać pospolitego tumana (ortografia
    > nie jest szczególnie trudna) i tym samym osobnika o nieistotnym zdaniu.
    >
    > Kto ty jesteś, żeby chrzanić co inni powinni?
    >
    > Aż tak ci chlupocze?
    >
    > A co ty tam możesz widzieć...

    ty faktycznie masz zryty beret jotte.
    W dzieciństwie byłeś wykorzystywany seksualnie przez kogoś? Nie staje ci i
    przez to odreagowujesz na grupach, masz problem z potencją?
    tak czy siak - współczuje osobom które mają z tobą kontakt w rzeczywistym
    świecie - podziwiać ich należy za wytrwałość i odwagę.

  • 53. Data: 2010-06-28 15:55:59
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Herald pisze:

> [...]
    > przedsiębiorstwem. W ustawie wyrażnie napisano KTO MOŻE zakręcić kurek z
    > mina wodą czy zamknąć przyłącze kanalizacyjne.

    Gdzie? Jest napisane KIEDY i na jakich warunkach przedsiębiorstwo
    wodno-kanalizacyjne może odciąć wodę.

    Analogicznie np art.:

    "2. Dziecko w wieku do 7 lat może być przewożone na rowerze, pod
    warunkiem, że jest ono umieszczone na dodatkowym siodełku zapewniającym
    bezpieczną jazdę."

    określa na jakich warunkach można przewozić dziecko rowerem, a nie że
    dziecko do lat 7 można wozić TYLKO rowerem.

    Shrek.

  • 54. Data: 2010-06-29 08:39:03
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 17:55:59 +0200, Shrek napisał(a):

    > Gdzie? Jest napisane KIEDY i na jakich warunkach przedsiębiorstwo
    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > wodno-kanalizacyjne może odciąć wodę.
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Widzisz tu gdzieś wspólnotę czy spółdzielnię, albo kamienicznika?

  • 55. Data: 2010-06-29 16:10:31
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Herald pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    >
    > Widzisz tu gdzieś wspólnotę czy spółdzielnię, albo kamienicznika?

    No właśnie, widzisz? Bo ja nie.

    Więc jeszcze raz.

    "2. Dziecko w wieku do 7 lat może być przewożone na rowerze, pod
    warunkiem, że jest ono umieszczone na dodatkowym siodełku zapewniającym
    bezpieczną jazdę."

    Widzisz tu gdzieś samochód? Czy to znaczy, że samochodem nie wolno wozić
    dzieci do lat 7?

    Shrek.

  • 56. Data: 2010-06-30 20:01:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i00cm8$9c$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    > To twoje zdanie. Chcesz to się doszukuj sensu w cudzych wypowiedziach
    > (nie szkoda ci życia?).
    > Ja optuję za tym, że to pytający powinien dbać aby jego wypowiedź była
    > sensowna, a nie wydalał z siebie bełkot.
    > Ta reguła dotyczy także ciebie.
    Mimo przekonania o słuszności mojego stanowiska postanowiłem wypróbować przy
    najbliższej okazji twoją opcję.
    Czyli dopytać nie umiejącego podać w pytaniu ważnych informacji newsusera o
    istotne dane.
    Okazja się nadarzyła w tym wątku:
    Straciłem tylko czas.

    --