  • 1. Data: 2007-12-06 19:42:07
    Temat: Czy warto kupic te narty?
    Od: n...@p...fm

    Rok temu moja kolezanka kupila narty. Uzywala je tylko raz <jak sie
    okazalo, ma problemy z kolanem, i juz nie moze jezdzic> no i chce je
    teraz sprzedac, o polowe, narty bez butow, za 600 zł.
    Oto caly opis tych nartow

    SALOMONY, wiązania również SALOMONY
    CROSSMAX 8P L160
    K108 3929

    I teraz zastanawiam sie razem z tata czy oplaca sie, je kupic. Na
    mojego tata, ktory nie wyczynowo, ale bardzo dobrze jezdzi na nartach,
    a jego waga nie przekracza 90kg

    Prosze o odpowiedz, czy pod wzgledem hmm twardosci i parametrow, no
    poprostu czy to sa narty dla niego?

  • 2. Data: 2007-12-06 20:29:50
    Temat: Re: Czy warto kupic te narty?
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    Użytkownik <n...@p...fm> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
[...]

    -----------------------

    Olej narty. Trzeba czekac na lato i zimą siedziec w domu lub uciekac do ciepłych
    krajów:)

    Pozdro Przemek

  • 3. Data: 2007-12-06 20:47:44
    Od: DDT <h...@o...pl>

    Przemek Lipski pisze:

    > Oto caly opis tych nartow

    czego?

    --
    "W demokracji większość wysiłków wszystkich partii idzie na udowodnienie
    że inne partie nie potrafią rządzić. A przecież to oczywiste."

    http://www.chemia.org/id21.html

    pzdr.DDT

  • 4. Data: 2007-12-06 21:15:02
    Od: newdem <n...@w...pl>

    n...@p...fm pisze:
> [...]
    > a jego waga nie przekracza 90kg
    >
    > Prosze o odpowiedz, czy pod wzgledem hmm twardosci i parametrow, no

    Hmm..z prawników zapalonym narciarzem jest chyba prof. Tokarczyk z
    Lublina..może tam zapytać?

    pozdr

  • 5. Data: 2007-12-06 22:16:49
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 20:42
    (autor n...@p...fm
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <d...@j...go
    oglegroups.com>):

    > Prosze o odpowiedz, czy pod wzgledem hmm twardosci i parametrow, no
    > poprostu czy to sa narty dla niego?

    Hm... A czy ustawa w ogóle reguluje takie rzeczy? Może PN? W sumie jakieś
    normy bezpieczeństwa faktycznie powinny być. Ale ja bym jednak tego tematu
    nie atakował od strony prawnej tylko raczej skonsultował to ze
    specjalistami od narciarstwa. Kupując telewizor też sprawdzasz czy on ci
    pasuje prawnie? Nie róbmy z życia sali sądowej.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl

  • 6. Data: 2007-12-07 08:30:25
    Od: "sotb" <s...@n...netu>

> [...]
    >CROSSMAX 8P L160
    >K108 3929
    >
    >Prosze o odpowiedz, czy pod wzgledem hmm twardosci i parametrow, no

    Niunia. One są dobre, ale tylko jeśli chce iść na prawo.

  • 7. Data: 2007-12-07 08:36:28
    Od: Jakub Mikusek <n...@W...mikusek.org>

    On 2007-12-06, n...@p...fm <n...@p...fm> wrote:
    > Rok temu moja kolezanka kupila narty. Uzywala je tylko raz <jak sie
    > okazalo, ma problemy z kolanem, i juz nie moze jezdzic> no i chce je
    (...)

    Niunia - to pl.soc.prawo a nie pl.soc.bravo

    Pozdrawiam,
    J.

    --
    Suzi GN125 - było
    Beemer F650GS - jest

  • 8. Data: 2007-12-07 09:01:27
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "Jakub Mikusek" <n...@W...mikusek.org> napisał w wiadomości

    > (...)
    > Niunia - to pl.soc.prawo a nie pl.soc.bravo

    ROTFL :)

    --
    Paweł
    wszytkie posty z gmail.com i googlemail.com kasuję bez czytania