    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy warto kupic te narty?
    Date: Thu, 06 Dec 2007 23:16:49 +0100

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 06 grudzień 2007 20:42
    (autor n...@p...fm
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <d...@j...go
    oglegroups.com>):

    > Prosze o odpowiedz, czy pod wzgledem hmm twardosci i parametrow, no
    > poprostu czy to sa narty dla niego?

    Hm... A czy ustawa w ogóle reguluje takie rzeczy? Może PN? W sumie jakieś
    normy bezpieczeństwa faktycznie powinny być. Ale ja bym jednak tego tematu
    nie atakował od strony prawnej tylko raczej skonsultował to ze
    specjalistami od narciarstwa. Kupując telewizor też sprawdzasz czy on ci
    pasuje prawnie? Nie róbmy z życia sali sądowej.

    --
    Tristan
    napisz tu: t...@w...pl k...@n...pl