  • 1. Data: 2007-12-06 19:27:30
    Temat: Czy do notariusza moze byc ksero wypisu z Ksiegi Wieczystej
    Od: "td" <d...@i...pl>

    Witam...
    Sprawa wyglada tak ze Bank zabral mi oryginal wypisu z Ksiegi Wiecz.
    Teraz musze zawrzec akt notarialny ze sprzedajacym.
    Czy notariusz moze przyjac ksero wypisu?????
    pzdr

  • 2. Data: 2007-12-06 19:31:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    td pisze:
    > Witam...
    > Sprawa wyglada tak ze Bank zabral mi oryginal wypisu z Ksiegi Wiecz.
    > Teraz musze zawrzec akt notarialny ze sprzedajacym.
    > Czy notariusz moze przyjac ksero wypisu?????

    Pewnie tak ;) Ale poświadczone notarialnie ;)

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 3. Data: 2007-12-06 19:41:06
    Od: KsZZysiek <kszysiek@____tlen.pl>

    >http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=53
    56008

    Hej ...

    A jak juz tak handlujesz to nie załatwiłbys butów narciarskich
    skiturowych o długosci wkładki 325mm ? :)

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kp.oz.pl/

  • 4. Data: 2007-12-06 19:44:45
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    Użytkownik "td" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam...
    > Sprawa wyglada tak ze Bank zabral mi oryginal wypisu z Ksiegi Wiecz.
    > Teraz musze zawrzec akt notarialny ze sprzedajacym.
    > Czy notariusz moze przyjac ksero wypisu?????

    Moze przyjac, pytanie tylko czy druga strona zgodzi sie na zakup mieszkania
    bez wgladu do oryginalnego wypisu.

  • 5. Data: 2007-12-06 19:48:35
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    KsZZysiek pisze:

    > A jak juz tak handlujesz to nie załatwiłbys butów narciarskich
    > skiturowych o długosci wkładki 325mm ? :)

    Hy hy:

    1. branża ci się chyba pomerdała.
    2. ro nie ja handluję ;)

    --
    Rafał "SP" Gil
    6008

  • 6. Data: 2007-12-07 17:50:02
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]
    > Teraz musze zawrzec akt notarialny ze sprzedajacym.
    > Czy notariusz moze przyjac ksero wypisu?????

    W sumie to notariuszowi odpis z księgi wieczystej mówiąc poglądowo
    powiewa. To w interesie kupującego jest mieć dostęp do aktualnego odpisu z
    Kw. Notariusz to się jest w stanie zadowolić nawet wypisem aktu notarialnego
    nabycia nieruchomości.
    Z pewnymi wyjątkami oczywiście, bo prawo wieczystego użytkowania gruntu
    jest takim prawem, którego nie można zbyć, przed zmianą właściciela w Kw.
    Podobnie jest z wyodrębnianiem lokali, takim wyodrębnionym lokalem nie można
    obracać do momentu wyodrębnienia tego lokalu i założenia dla niego nowej
    księgi wieczystej.

  • 7. Data: 2007-12-07 19:31:07
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 6 Gru, 20:27, "td" <d...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Teraz musze zawrzec akt notarialny ze sprzedajacym.
    > Czy notariusz moze przyjac ksero wypisu?????

    Czy nie prościej uzyskać drugi wypis?

  • 8. Data: 2007-12-10 17:16:22
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    IMHO notariusz powinien sprawdzić stan KW w dniu podpisania aktu.
    JaC

    ----