  • Data: 2006-06-07 20:38:22
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "maciek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście.
    > A ty uważasz inaczej !?

    oczywiscie, moze obrazowo, pan Gienek zalozyl wzorem rzeczonego Kodaka
    wlasny lab i zatrudnil tam w formie umowy o prace zezowatego Lolka do
    ktorego obowiazkow z niej wynikajacych bedzie nalezalo miedzy innymi
    robienie zdjec do dokumentow. Powiedzmy ze zjawilem sie tam ja i poprosilem
    o urzedowa fote tyle na tyle centymetrow z lewej strony bez nakrycia glowy
    itd. Zdjecie zostalo wykonane a ja po zobaczeniu tegoz niesamowitego i
    niepowtarzalnego dziela sztuki i tudziez swej pieknej facjaty zapragnalem
    powielac go w milionach egzemplarzy w wielu labach wiec wystapilem o
    sprzedaz rzekomych bo tu mam inne zdanie w temacie praw autorskich do tego
    zdjecia.
    Do kogo mam sie zwrocic, do pana Gienka ktory nie odroznia przyslony od
    zaslony i byc moze aparatu z zyciu w rekach nie trzymal czy moze Lolka ktore
    zdjecie wykonal? Czyli kto wedlug ciebie jest w posiadaniu praw autorskich
    do tego zdjecia, sytucja jak sam przyznasz typowa dla kazdego sieciowego
    laba.

    > Czego podstawę prawną mam ci podać.
    > Że wykonanie fotografii przez fotografa nawet legitymacyjnej podpada pod
    > ustawę o prawach autorskich?

    podaj podstawe z ktorej wynika ze kazde zdjecie podpada pod ustawe bo jak
    rozumiem to implikujesz.

    Pzdr