  • Data: 2006-06-07 20:04:38
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: "Robert M." <r...@a...info> szukaj wiadomości tego autora

    > To gdzie jest forma pisemna zbycia tej licencji? Inaczej sie nie da.

    Sam sobie mam licencje zbyc? Jak oddajesz fotki do labu to też udzielasz
    licenji na wykonanie odbitek w formie pisemnej?
    To jak robie ksero dowodu to tez powinienem miec licencje na kserowanie tak
    ? Poza tym to bez mojej zgody fotograf i tak nie moze opublikowac mojej
    fotki.

    Na jakiej podstawie uwazasz ze przekazanie licencji musi nastepowac w formie
    pisemnej?

    Robert M.