    From: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Date: Wed, 7 Jun 2006 07:24:51 +0200

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 16:26:51 -0500, witek napisał(a):

    > A dlaczego by nie.

    Yyyyy... To jak robię zdjęcia na wycieczce z grupą przyjaciół, to sam nie
    będę mógł złożyć zlecenia? Bo aparat przechodził z rąk do rąk i każdy
    pstrykał... Mamy sobie zrobić wycieczkę do labu?
    Zona też nie będzie mogła zanieść płytki sama, bo ja robiłem zdjęcia?

    Chyba mi się to nie podoba ;)

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski