  • Data: 2006-06-07 07:12:39
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: w...@p...fm (Witold Barłóg) szukaj wiadomości tego autora

    On 2006-06-06, at 15:02, Jacek_Placek wrote:

    > Witam

    (...)

    > Wgrałem pliki na kartę SD w dwóch formatach jpg i tiff (do wyboru)
    > i zaniosłem do punktu Kodak Expres w Sosnowcu (pod dworcem
    > kolejowym), aby mi to wywołali. Oczywiście kartę przyjęjli dali
    > kwitek i polecono mi się zgłosić za godzinę po odbiór. Kiedy już
    > przyszedłem pan w punkcie powiedział, że nie zrobi mi tej odbitki.
    > Tłumaczył, że nie może i koniec. Zaczął wciskać mi kity, że mają
    > jakiś program i takiej odbitki nie da się zrobić. Ja mu na to, że
    > jego nie powinna obchodzić treść tego zdjęcia,że ja chcę tylko
    > odbitkę 10x15, bo może ja te

    (...)

    faktycznie mógł nie mieć programu, który mógłby to otworzyć -
    przeważnie w takich punktach stosuje się programy obsługujące kolory
    w RGB, jeżeli pliki były przygotowane w CMYK-u to ich nie otworzą -
    po prostu tańsze programy graficzne (lub nawet darmowe) mają tylko
    RGB, z CMYK-a drukuje się w profesjonalnych drukarniach

    Witek
    INTERIA.PL dla kobiet... >>> http://link.interia.pl/f193b