  • Data: 2006-06-07 08:58:36
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Pawel Arczewski <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek Margraf wrote:
> [...]
    reprodukcji takiego zdjęcia, nawet jeśli

    Piszesz jakies koszmarne bzdury...
    Jezeli dostal zdjecia w postaci elektronicznej to zaklad ma mu zrobic i
    juz. Tak pisali uczestnicy dyskusji nie mozna tu mowic o prawach
    autorskich, zreszta nawet jak ja mam prawa autorskie do zdjecia, a daje
    je na przyklad modelce, to zdaje sobie sprawe ze moze zrobic sobie
    odbitke i wyrazam na to zgode. Co innego sprawa publikacji.
    Sam spotkalem sie z tym, ze zaklad nagral mi zdjecia do dowodu na plycie
    zebym w mogl sobie u nich czy gdziekolwiek indziej zrobic zdjecia.
    Po prostu trzeba takiemu panu podziekowac i isc gdzie indziej, co tez
    zreszta kolega slusznie zrobil,
    pozdrawiam Pawel