  • 51. Data: 2002-12-20 15:06:37
    Temat: Re: Czy to legalne
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Elita.pl" <b...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:3E0322B7.F83778CF@elita.pl...
    > Po piąte - wprowadzając taką usługę powinna dmuchać na zimne i kontrolować
    > dokładnie jak wyglądają takie strony i jak działają dialery by było w myśl
    > zasady "żona Cezara musi być poza wszelkimi podejrzeniami".

    Witam
    Odnoszę wrażenie, że Ty traktujesz TPSA jak nianię, która ma obowiązek
    wycierać dziecku zasmarkany nosek i zmieniać mu pieluszki.
    Jednak bardziej przerażająca jest Twoja wiara, w te mało mądre treści
    głoszone przez Ciebie. W ten sposób szkodzisz innym, rozbudzając w
    nich iluzję i niepotrzebną nadzieję.
    Joker

  • 52. Data: 2002-12-20 15:16:07
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Joker wrote:
    > Odnoszę wrażenie, że Ty traktujesz TPSA jak nianię, która
    > ma obowiązek wycierać dziecku zasmarkany nosek i zmieniać
    > mu pieluszki.

    Pieniądze to poważna sprawa. Jeśli ktoś tworzy mechanizm pozwalający
    w prosty sposób wyciągać od ludzi pieniędze to musi go rygorystycznie
    kontrolować by nie było nadużyć i oszustw, a jak się takowe pojawią
    to je natychmiast tępić.
    A co robi TP SA? Firmuje gigantyczny, o skali wręcz niewyobrażalnej,
    proceder wyłudzania pieniędzy od ludzi!
    Wystarczyłaby prosta zasada - wszystko musi być bez najmniejszych
    wątpliwości, a wypłata kasy tylko wtedy jeśli nie ma reklamacji,
    tak jak to jest przy płatnościach kartami kredytowymi.
    I wtedy sami producenci takich stron i twórcy dialerów zadbaliby
    żeby nie było ŻADNYCH wątpliwości, że użytkownik świadomie i celowo
    wybrał ich usługę. X razy ostrzegałyby, że płaci się tyle i tyle,
    na cały ekran, ociekający czerwienią, że koszt już nabił się tyle
    a tyle itd. Tak by nikt nie mógł nawet powiedzieć - nie wiedziałem.

    A jak jest? Wręcz odwrotnie! Wszystko ustawione tak by przemilczeć,
    by nabrać klienta, by wykorzystać jego niewiedzę, nieświadomośc,
    słowem - by oszukać i wyłudzić!

    > Jednak bardziej przerażająca jest Twoja wiara, w te mało mądre treści
    > głoszone przez Ciebie. W ten sposób szkodzisz innym, rozbudzając w
    > nich iluzję i niepotrzebną nadzieję.

    Nie rozśmieszaj mnie. Szkody i to nie urojone, lecz rzeczywiste to są
    przez TP SA. Ponieśli je Ci co wybulili ostatnie pieniądze bo wycyckali
    ich jacyś oszuści przy aprobacie TP SA zarabiającej na tym krocie.

    pozdrawiam
    Arek

  • 53. Data: 2002-12-20 15:20:41
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    "Elita.pl" wrote:
    [..]
    > A co robi TP SA? Firmuje gigantyczny, o skali wręcz
    > niewyobrażalnej, proceder wyłudzania pieniędzy od ludzi!
    [..]

    I jeszcze jedno - TP SA odmawiała podania informacji kto jest
    beneficjentem konkretnych połączeń, nawet osobom składającym
    reklamacje. Odmawiali im prawa do dowiedzenia się kto dostał
    ich pieniądze!
    Początkowo nie wiedzieliśmy dlaczego, ale teraz już wiemy -
    niezadowolony pracownik takiej firmy jest bezcennym
    źródłem wiedzy i nieocenionym świadkiem :))

    pozdrawiam
    Arek

  • 54. Data: 2002-12-20 16:42:06
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

> [...]
    > to je natychmiast tępić.
    > A co robi TP SA? Firmuje gigantyczny, o skali wręcz niewyobrażalnej,

    Ręce opadają.... Ty jednak nie czujesz blusa.
    Równie skutecznie mógłbyś żądać odszkodowania od Państwa za to,
    że jesteś idiotą (sformułowanie ogólne). Zapewne słyszałeś o czymś takim,
    jak wykazanie właściwej staranności.

    > Nie rozśmieszaj mnie. Szkody i to nie urojone, lecz rzeczywiste to są
    > przez TP SA. Ponieśli je Ci co wybulili ostatnie pieniądze bo wycyckali
    > ich jacyś oszuści przy aprobacie TP SA zarabiającej na tym krocie.

    Proces z TPSA tylko te szkody powiększy. To nie jest właściwy adresat
    Twojego pozwu. Człowieku, zacznij myśleć racjonalnie! W swoich poglądach
    jesteś całkowicie odosobniony.
    Joker

  • 55. Data: 2002-12-20 16:53:46
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    Joker wrote:
    > Zapewne słyszałeś o czymś takim,
    > jak wykazanie właściwej staranności.

    Co nazywasz wykazaniem właściwej staranności?
    Totalne olewatorstwo procederu mimo, że się o nim wie?

    > Proces z TPSA tylko te szkody powiększy.
    > To nie jest właściwy adresat Twojego pozwu.

    A niby kto? To TP SA odpowiada za te numery.

    > Człowieku, zacznij myśleć racjonalnie!
    > W swoich poglądach jesteś całkowicie odosobniony.

    A to co za zaklęcie?

    Arek

  • 56. Data: 2002-12-20 18:19:24
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Joker" <_...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Równie skutecznie mógłbyś żądać odszkodowania od Państwa za to,
    > że jesteś idiotą (sformułowanie ogólne). Zapewne słyszałeś o czymś takim,

    Joker, daj spokoj z ta dyskusja, bo zaraz zostaniesz postarszony pozwami,
    albo padna propozycje zakladow o 1000 zl lub inne niedorzecznosci. szkoda
    Twego czasu
    pozdrowki
    ssj5
    ps. a tego sformulowania, ktorego wyzej uzyles, to w prawie /kk/ jest
    uwzglednione dokladnie:-))))):

    Art. 31. § 1. Nie popełnia przestępstwa, kto, z powodu choroby psychicznej,
    upośledzenia umysłowego lub innego zakłócenia czynności psychicznych, nie
    mógł w czasie czynu rozpoznać jego znaczenia lub pokierować swoim
    postępowaniem.

  • 57. Data: 2002-12-20 19:47:04
    Od: "Piotr C." <p...@M...com.INVALID>

    > I jeszcze jedno - TP SA odmawiała podania informacji kto jest
    > beneficjentem konkretnych poł?czeń, nawet osobom składaj?cym
    > reklamacje.

    A co ci z tego, że dowiesz się, że połączenie idzie do Audiotele, TeleAudio
    czy Legion Polska? Reszta ich nie interesuje (i nie powinna!), tak samo jak
    kierując połączenie do Polkomtela nie interesuje ich, czy pod docelowym
    numerem jest wróżka, dziwka, czy zakład pogrzebowy. Zresztą, operatora można
    wyczaić po jednej z cyfr numeru, nie pamiętam tylko której i jak.

    Piotr

  • 58. Data: 2002-12-20 21:20:28
    Od: Markiz de Vonvanfon <m...@w...pl>

    Elita.pl wrote:

> [...]
    > w prosty sposób wyciągać od ludzi pieniędze to musi go rygorystycznie
    > kontrolować by nie było nadużyć i oszustw, a jak się takowe pojawią

    Który przepis tak mówi?

> [...]
    > na cały ekran, ociekający czerwienią, że koszt już nabił się tyle
    > a tyle itd. Tak by nikt nie mógł nawet powiedzieć - nie wiedziałem.

    Załóżmy, że nawet taki stan prawa istnieje. Co zrobić w sytuacji gdy
    konkurencyjny porno serwis B wypuszcza dialer bez ostrzegaczy ale
    łączący się z serwisem A? Albo użytkownik sam łączy się, bez dialera
    pornoserwisu A, by potem wymknąć się zobowiązaniom - bo przecież nie
    wiedział. Myślałeś nad skutkami wprowadzenia takich norm jakie
    proponujesz?

    > A jak jest? Wręcz odwrotnie! Wszystko ustawione tak by przemilczeć,
    > by nabrać klienta, by wykorzystać jego niewiedzę, nieświadomośc,
    > słowem - by oszukać i wyłudzić!

    vide Twoje pełnomocnictwo

    --
    Markiz de Vonvanfon

  • 59. Data: 2002-12-21 10:07:35
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

    > vide Twoje pełnomocnictwo

    Właśnie pieni się pieni a sam wygląda na największego oszusta wystarczy to
    pełnomocnictwo przeczytać.

    Później oszukani frajerzy będą stowarzyszenia zakładać i jego pozywać.

  • 60. Data: 2002-12-22 23:32:05
    Od: Shrek <l...@w...pl>

    Dnia 19 gru 2002, "Joker" <_...@p...onet.pl> zapodal(a):

    > Jeżeli Ci ktoś
    > obiecuje wygranie sprawy sądowej, to powinien zwrócić dyplom
    > i pieniądze (za studia) podatnikom.

    On nie ma dyplomu.

    Pozdr. Shrek.