    From: "Elita.pl" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to legalne
    Date: Fri, 20 Dec 2002 16:16:07 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.230.162

    Joker wrote:
    > Odnoszę wrażenie, że Ty traktujesz TPSA jak nianię, która
    > ma obowiązek wycierać dziecku zasmarkany nosek i zmieniać
    > mu pieluszki.

    Pieniądze to poważna sprawa. Jeśli ktoś tworzy mechanizm pozwalający
    w prosty sposób wyciągać od ludzi pieniędze to musi go rygorystycznie
    kontrolować by nie było nadużyć i oszustw, a jak się takowe pojawią
    to je natychmiast tępić.
    A co robi TP SA? Firmuje gigantyczny, o skali wręcz niewyobrażalnej,
    proceder wyłudzania pieniędzy od ludzi!
    Wystarczyłaby prosta zasada - wszystko musi być bez najmniejszych
    wątpliwości, a wypłata kasy tylko wtedy jeśli nie ma reklamacji,
    tak jak to jest przy płatnościach kartami kredytowymi.
    I wtedy sami producenci takich stron i twórcy dialerów zadbaliby
    żeby nie było ŻADNYCH wątpliwości, że użytkownik świadomie i celowo
    wybrał ich usługę. X razy ostrzegałyby, że płaci się tyle i tyle,
    na cały ekran, ociekający czerwienią, że koszt już nabił się tyle
    a tyle itd. Tak by nikt nie mógł nawet powiedzieć - nie wiedziałem.

    A jak jest? Wręcz odwrotnie! Wszystko ustawione tak by przemilczeć,
    by nabrać klienta, by wykorzystać jego niewiedzę, nieświadomośc,
    słowem - by oszukać i wyłudzić!

    > Jednak bardziej przerażająca jest Twoja wiara, w te mało mądre treści
    > głoszone przez Ciebie. W ten sposób szkodzisz innym, rozbudzając w
    > nich iluzję i niepotrzebną nadzieję.

    Nie rozśmieszaj mnie. Szkody i to nie urojone, lecz rzeczywiste to są
    przez TP SA. Ponieśli je Ci co wybulili ostatnie pieniądze bo wycyckali
    ich jacyś oszuści przy aprobacie TP SA zarabiającej na tym krocie.

    pozdrawiam
    Arek