  • 21. Data: 2018-08-24 23:47:38
    Temat: Re: Czy to już prostytucja?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 23:20:17 +0200, Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości

    > Ale będziesz miał wybór: 4x droższa wolframowa lub 10x droższa LED.

    Na razie, to te LED coraz tansze.

    > Czyż
    > nie o odbieranie ludziom możliwości wyboru tutaj chodzi? Dlaczego ukręca
    > się łeb mechanizmom rynkowym? >Masz sobie kupić LED, bo TAK!<

    Co by nie mowic, to sprawnosc zarowki jest ok 4%.
    4% energii swieci, a 96% szkodliwie (latem) podgrzewa otoczenie.

    4% ... powinni tego zabronic :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-08-24 23:58:18
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    v...@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > Akurat Unii zawdzieczamy to, to "masło" moze sie nazywac tylko masło.

    Zawdzięczamy również, że nie ma już _soku_ z czarnej porzeczki i wiśni

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2018-08-24 23:58:41
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    a...@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > 4% ... powinni tego zabronic :-)

    Właśnie zabraniają. I mam nadzieję, że równie nieskutecznie jak ze "100"
    :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 24. Data: 2018-08-25 07:47:05
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 24.08.2018 o 23:58, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    v...@4...net

    > Zawdzięczamy również, że nie ma już _soku_ z czarnej porzeczki i wiśni

    No, to tylko świadczy, że jesteś młody i innych przykładów nie znasz.
    W czasach PRL-u po strajkach Solidarności i embargach naszych obecnych
    "sojuszników" gdy brakowało ziarna kakaowego na etykiecie był wielki
    napis "wyrób czekoladopodobny", z czego tak naśmiewali się
    prodemokratyczni idioci.
    Niepotrzebna była Unia, wystarczyła zwykła uczciwość.

    Obecnie można kupić parówki bez zawartości mięsa i jakoś nikt tego nie
    nazywa wyrobem parówkowopodobnym.

    P.S. Ciekawostka taka: Wyrób czekoladopodobny korektor mi łyknął a
    parówkowopodobny (oraz parówkopodobny) już nie.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 25. Data: 2018-08-25 08:57:35
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Wiesiaczek* napisał(-a):

    > No, to tylko świadczy, że jesteś młody i innych przykładów nie znasz.

    Powyższe świadczy, że nie umiesz wyciągać wniosków lub wyciągasz je
    błędne. A za "młody" dziękuję :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 26. Data: 2018-08-26 00:51:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 25 Aug 2018 07:47:05 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

> [...]
    > prodemokratyczni idioci.
    > Niepotrzebna była Unia, wystarczyła zwykła uczciwość.

    No ale PRL sie skonczyl, i zwykla uczciwosc tez sie skonczyla :-)

    I trzeba bylo szukac zawartosci masla w masle :-)

    J.

  • 27. Data: 2018-08-26 00:57:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 23:58:18 +0200, Big Jack napisał(a):
    > W wiadomości
    v...@4...net

    > Zawdzięczamy również, że nie ma już _soku_ z czarnej porzeczki i wiśni

    W jakim sensie zawdzieczamy ?

    P.S. teraz mamy
    https://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-4
    https://www.herbapol.com.pl/produkt/wisnia-2

    Ale przeciez to nie wina Unii.

    J.

  • 28. Data: 2018-08-26 08:09:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-26 o 00:57, J.F. pisze:

    > W jakim sensie zawdzieczamy ?
    >

    > P.S. teraz mamy
    > https://www.herbapol.com.pl/produkt/malina-4
    > https://www.herbapol.com.pl/produkt/wisnia-2
    >
    > Ale przeciez to nie wina Unii.

    To nie sok tylko syrop z 0,43% zagęszczanego soku malinowego.
    Główny składnik to cukier i syrop z cukrów.
    To tylko udaje sok ukrywając nazwę "syrop" w miniaturowej czcionce.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2018-08-26 08:26:32
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 25.08.2018 o 08:57, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Powyższe świadczy, że nie umiesz wyciągać wniosków lub wyciągasz je
    > błędne. A za "młody" dziękuję :)

    O jakich wnioskach mówisz?
    Że UE wpakowała nas w gówno, jakiego nigdy nie było w najgorszych
    czasach PRL-u?

    Za młodego nie dziękuj, to tylko forma erystyki, żeby nikogo bez
    istotnej potrzeby nie urazić :)

  • 30. Data: 2018-08-26 09:38:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    s26mm$....@4...net
    *J.F.* napisał(-a):

    > W jakim sensie zawdzieczamy ?

    Mowa o sokach pitnych. Nie trzymały europejskich standardów znacznie je
    przewyższając, w związku z czym producenci musieli je przekształić w
    jakieś lury radośnie nazywane nektarami.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675