    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy to jest mobbing?
    Date: Tue, 26 Feb 2008 15:50:54 +0100

    W wiadomości news:fq10jq$s7v$1@news.dialog.net.pl Robol <r...@w...pl>
    pisze:

    > Co do nagrywania to nie bedzie to proste, bo w pracy nie mamy nawet
    > telefonow komorkowych (taka specyfika) a po za tym wiekszosc rozmow jest
    > przez telefony wewnetrzne.
    Może jednak da się mieć, co?
    A zresztą do tego to jest dobry _dyktafon_ potrzebny, nie telefon z byle jak
    zrobioną _funkcją_ dyktafonu.
    Albo i trochę bardziej specjalizowany sprzęt, łatwo dostępny w sklepach
    internetowych.

    > Ale wiele osob dobrze wie, jak on sie odnosi i nie raz go słyszało w
    > akcji.
    A jak oceniasz szansę, że tak zeznają w sądzie jak go oskarżysz o mobbing
    (który tu prawdopodobnie zachodzi)?

    > Zresztą facet jest powszechnie znany z totalnego braku kompetencji,
    > zamiłowania do alkoholu i ogólnie robienia rozpierduchy w pracy.
    J.w.

    A w ogóle, to "nieformalna linia", którą zaprezentował Andy nie jest wg mnie
    niedorzeczna, choć może nie w takim ekstremalnym wykonaniu. Różnie bywa,
    prawo nie zawsze się sprawdza, a na sprawiedliwość czasem nie warto czekać.

    --
    Jotte