  • 121. Data: 2013-05-16 11:53:09
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-05-14 17:23, t? pisze:

    > I co z tego, że nie miał? Może jakby go z tego powodu zabili, to też by
    > było ok? :>

    Obejrzyj nagrania z USiA tam niestety za niestosowanie się do poleceń i
    przemarsz jak na filmie lecą kule.

  • 122. Data: 2013-05-16 12:11:38
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "hisjusz" napisał w wiadomości
    >W dniu 2013-05-14 17:23, t? pisze:
    >Obejrzyj nagrania z USiA tam niestety za niestosowanie się do poleceń
    >i przemarsz jak na filmie lecą kule.

    Ale to jednak kraj prawa, tzn prawnikow, i swietnie sie stosuja
    polskie nowozytne przyslowia, i mimo tradycji z dzikiego zachodu tam
    tez juz policja nie strzela tak czesto.
    Za duze ryzyko, za duze koszta. Taniej uzyc tasera, ale i tak trzeba
    uwazac, bo widzisz jak sie sprawa Kinga skonczyla ..

    J.

  • 123. Data: 2013-05-16 12:38:56
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 16 maja 2013 (11:35:01) napisano:

    > A jak odpowie "ale dlaczego do samochodu, ja nie chce do samochodu" ?

    "Bo w aucie jest wygodny fotel i będzie pan mógł siedzieć jak król".

    Naprawdę, nigdy nie przekonywałeś do czegoś pijaka?

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 124. Data: 2013-05-16 16:01:36
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Yakhub wrote:
    > Owszem, policjanci mieli do tego wszystkiego prawo, ale czy na pewno o
    > to chodzi?

    dokładnie.

  • 125. Data: 2013-05-16 16:38:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hisjusz wrote:

    > Obejrzyj nagrania z USiA tam niestety za niestosowanie się do poleceń i
    > przemarsz jak na filmie lecą kule.

    Tez nie do konca, ale ruch w kierunku policjanta moze sie tak wlasnie
    skonczyc.

  • 126. Data: 2013-05-16 16:40:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F wrote:

> [...]
    > Za duze ryzyko, za duze koszta. Taniej uzyc tasera, ale i tak trzeba
    > uwazac, bo widzisz jak sie sprawa Kinga skonczyla ..

    tasery maja w duzych miastach gdzie strzelanie moze sie skonczyc jatką w
    postaci bogu ducha winnych przechodniów.

    W mniej ludnych okolicach gdzie wiadomo, ze najprawdopodobniej trafi sie
    w drzewo a nie w innego przechodnia maja tylko bron.

    Z tym, ze oni nie wyciągają jej jak nie muszą.

  • 127. Data: 2013-05-16 19:29:26
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-16 11:04, WhiteD pisze:
    > Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^^^
    >
    > Niestety nie, najpierw musiałabym zmienić płeć. To pewnie byłby temat
    > dla Springera...
    >
    > Naprawde musisz być idiotą skoro po 2-3 wymianach zdań nie odnotowałeś
    > że ja sem dziewczynka a nie chłopczyk...

    odnotowałem, po prostu nie zwróciłem uwagi komu odpowiadam. Chętnie bym
    przeprosił, ale chamom i chamkom taki przywilej wzajemnego poszanowania,
    nie przysługuje.

    --
    @foe_pl

  • 128. Data: 2013-05-16 19:31:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >>> kontroli

    > Czemu nie ? Policjanci tez maja prawo czuc sie zagrozeni.

    Jak pies boi się złodzieja to spieprza do budy a nie szczeka

  • 129. Data: 2013-05-16 20:13:19
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Poważnie? Zdawało mi się, że strzelby są na wyposażeniu radiowozu.
    > Kiedyś nawet widziałem ją, w takim fajnym uchwycie koło drążka zmiany
    > biegów. Coś się zmieniło, czy to zależy od wydziału?

    A po co drogówce strzelby? Strzelby miewa czasem prewencja zmotoryzowana; ale
    też nie zawsze.

    WhiteD

  • 130. Data: 2013-05-16 20:32:59
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    > Ja sie tam bronia nie interesuje na tyle zeby twierdzic czy maja AKM, AKMS czy
    > jeszcze co innego, ale to wszystko i tak od Kalasznikowa pochodzi.

    Poprawka - faktycznie mamy jakieś kałasze, ale raczej już na etapie dogorywania.
    Aktualnie wszyscy jarają się H&K... Ale drogówka to raczej na strzelnicy, bo na
    kontrole to im tego nikt nie da. Raczej spotkasz w GSR czy AT...

    > A kiedys mieli, najpierw kalachy, potem strzelby.

    Ale nie jako drogówka, dziecko drogie toć drogówka jest od kontroli drogowej a
    nie szturmowania...

    > I mysle ze nadal maja, tylko nie na codzien.

    A to w drogówce mają jakieś inne codzień?

    > O rutynowych nie slyszales ?

    Niestety nie, jeszcze nie planowałam zmieniać płci.

    > P.S. i bagnety maja na wyposazeniu
    > http://www.youtube.com/watch?v=OYyCDa7hPXY

    Jak każda inna kompania reprezentacyjna reprezentacyjna. Nigdy nie oglądałeś
    żadnej imprezy z maszerowaniem i takie tam? Tam wszyscy mają flagi, karabiny z
    bagnetami i ładnie maszerują.

    > Ciekawe co to za bron ... kije od szczotek bojowych ? :-)

    SKS.

    WhiteD