    From: "Rafał \"RnR\" Strużyk" <t...@j...nie.poprawny>
    Newsgroups: pl.regionalne.gorny-slask,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy ten cholerny kraj jest panstwem prawa ?!
    Date: Tue, 11 Jun 2002 13:42:40 +0200

    On Tue, 11 Jun 2002 12:56:27 +0200, "spider"
    <s...@l...warszawa.pl> wrote:

    >Trudno, żeby media krzyczały, że im się należało - pił wódkę, zachowywał się
    >głośno, nie żyje, więc ma za swoje.

    zaatakowal Policjantow na sluzbie - w takiej sytuacji odniesienie
    obrazen jest i POWINNO byc wielce prawdopodobne.

    ale oczywiscie masz racje (i inni), ze w TYM przypadku policjanci
    poszli za dalego i dlatego zostali skazani - wogule nie rozumiem po co
    i przez kogo rozpentywana jest taka dyskucja - zycie ma juz to do
    siebie ze od czasu do czasu g... trafia w wentylator - zdazylo sie,
    bledy bylu tu i tu (mamy wyrok sadu) i koniec - po co wielkie akcje w
    stylu marcinek to filipek tamto - codziennie na drogach gina
    dziesiatki osob, sa trzesienia ziemi, powodzie itp itd - takie jest
    zycie, czasami mamy pecha i tyle - trzeba w miare mozliwosci ukarac
    winnych i isc dalej a nie zajmowac sie w kolko tymi samymi sprawam a
    przedewsyztskim trzeba robic wszystko, zeby poprawic swoje szanse -
    np. nie urzadzac pijanskich burd, nie atakowac policjantow
    zwracajacych nam uwage, nie biegac pod prad po autostradzie itp itd -
    inaczej sami prosimy sie o klopoty a prawdopodobienstwo odniesienia
    obrazen wzrasta - proste jak drut - i moze zamiast robic wielkie halo
    teraz zaczeto by wpajac to do glowek naszym maloletnim tak zeby w
    przyszlosci nie bylo powodu by wysylac do nich bylych zomowcow -
    swietowac zdany egzamin mozna inaczej...
    --
    RnR (at) extreme (dot) eu (dot) org
    Enjoy life, Snowboard!