    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy sklep ma obowiazek zwrocic pieniadze na towar?
    Date: Tue, 23 Mar 2010 18:43:46 +0100

    witek wrote:

    > Oczywiscie, ze liczba klientow nie spada do zera. Zawsze ktoś zostanie
    > komu sie nie chce szukac innych ofert. Pytanie tylko czy zostanie
    > wystarczajaco duzo, zebys sie utrzymac.

    A to już jest problem przedsiębiorcy. Jego zysk, jego ryzyko, niech sobie
    kalkuluje.

    > Czyli mozesz oddac.

    Mogę, bo sie przed zakupem umawiam ze sprzedawcą
    .
    > A jakbys nie mogla oddac i zdarzylo ci sie , ze jednak buty nietrafione,
    > to dalej bys twardo tam chodzila, czy jednak poszla gdzie indziej?

    Nie kupuje kota w worku i nie korzystam z usług sprzedawców, którzy mają w
    zwyczaju robić problem tam, gdzie go nie ma. Głosuję portfelem - ja buty
    kupić muszę, czyli kasa do zgarnięcia jest.

    > Stać i to wielu, tylko, ze w innym swiecie zyjesz.

    Być może. Ale to nie jest powód, żeby odpowiedzialność za fanaberie
    przerzucać na przedsiębiorców.

    > wez pod uwage to, ze połowa przyjdzie, połowa nie przyjdzie, ale za to
    > sprzedaz bedzie wieksza.
    > Wszystko jest kwestia kalkulacji, co sie bardziej opłaca,

    W handlu nie chodzi o większą sprzedaż, tylko o większe zyski;-)Zresztą
    chyba wszędzi chodzi o maksymalizację efektów pracy przy minimalizacji
    wkładu pracy, nie?

    J.