  • 21. Data: 2005-12-10 10:39:43
    Temat: Re: Czy sa tu prawnicy?
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    > bzdury opowiadasz... a jezeli to prawda to znaczy ,ze trafiles na pseudo
    > adwokata

    To byl moj kolega. To ze sie towarzysko z przewodniczacym owczesnego skladu
    spotykal to kazdy wiedzial.
    Sadze ze po prostu mnie ukaral....

  • 22. Data: 2005-12-10 15:55:35
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Biegalski napisał(a):

    > To byl moj kolega. To ze sie towarzysko z przewodniczacym owczesnego skladu
    > spotykal to kazdy wiedzial.
    > Sadze ze po prostu mnie ukaral....

    A co na to wyzsza instancja ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2005-12-10 19:59:30
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    SQLwysyn wrote:

    > I słusznie, bo tu NIE MA prawników. Za to duzo pyskaczy jest. Jeden
    > homoseksualista - homofob też. Ogólnie porady nie znajdziesz ...

    Ależ jesteśmy, tylko że w ilości homeopatycznej ;-)
    I faktycznie łatwiej niż na poradę można tu wpaść na wprowadzanie w błąd
    przez ludzi, którzy gdyby mieli odrobinę przyzwoitości, to zaznaczaliby
    od razu, że nie są prawnikami i tylko tak sobie myślą... niestety.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 24. Data: 2005-12-11 07:50:32
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Ależ jesteśmy, tylko że w ilości homeopatycznej ;-)

    To chyba wlasciwe okreslenie.
    Ja przynajmniej nie ukrywam, ze nie jestem zawodowym prawnikiem, tylko
    tepicielem oszolomów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 25. Data: 2005-12-11 14:59:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Mithos napisał(a):

    > A co na to wyzsza instancja ?

    No cóż wyższej instancji pewnie też nie posmarował ... i teraz musi
    składać kasację. Może przemyślał sprawę i posmaruje przed SN.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 26. Data: 2005-12-11 15:00:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Ja przynajmniej nie ukrywam, ze nie jestem zawodowym prawnikiem, tylko
    > tepicielem oszolomów.

    To czemu nie tępisz sam siebie?

  • 27. Data: 2005-12-11 15:50:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > To czemu nie tępisz sam siebie?

    Ponieważ tępię m.in. takich jak ty.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 28. Data: 2005-12-11 16:05:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Ponieważ tępię m.in. takich jak ty.

    Napisałeś że tępisz oszołomów, więc myślałem że wszystkich ...

  • 29. Data: 2005-12-12 17:44:18
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Napisałeś że tępisz oszołomów, więc myślałem że wszystkich ...

    CKM.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 30. Data: 2005-12-12 18:12:37
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > CKM.

    Nie rozumieć skrótu ;(

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."