  • 11. Data: 2005-12-09 17:38:16
    Temat: Re: Czy sa tu prawnicy?
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Biegalski napisał(a):
    > bo jak tak patrze na niektore watki to ich nie widze.
    > Prawnicy rece w gore!!!! Mam pytanie........
    >

    > Pzdrw

    Oczywiście, że są i to czytają co wypisujecie. :)

    Pozdrawiam
    Michał

  • 12. Data: 2005-12-09 17:58:21
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    > Oczywiście, że są i to czytają co wypisujecie. :)

    Przykro mi, ze musisz na to patrzec :-/
    Chcialbym rozwinac moj watek-pytanie w sprawie kasacji:

    ---
    temat: SN przyjal moja kasacje! :-)

    tresc: W sprawie karnej gdzie mi soczyscie "przylano".
    O ile sie zwiekszyly szanse (wielkosc swiatelka w tunelu)
    i ile czasu minie zanim nastapi kolejny termin rozprawy.
    ----

    Czy mozesz cos w tej kwestii napisac?

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2005-12-09 19:11:07
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > O ile sie zwiekszyly szanse (wielkosc swiatelka w tunelu)
    > i ile czasu minie zanim nastapi kolejny termin rozprawy.
    Twoje szanse o tyle sie zwiekszyly ,ze masz jeszcze jakiekolwiek szanse.
    Natomiast przyjecie skargi kasacyjnej znaczy tyle ,ze pojawilo sie istotne
    zagadnienie prawne, które zinterpretuje SN

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 14. Data: 2005-12-09 19:59:50
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    Twoje szanse o tyle sie zwiekszyly ,ze masz jeszcze jakiekolwiek szanse.
    > Natomiast przyjecie skargi kasacyjnej znaczy tyle ,ze pojawilo sie
    > istotne zagadnienie prawne, które zinterpretuje SN

    Czy to znaczy ze akta beda dopiero czytane?

    pzdrw

  • 15. Data: 2005-12-09 20:01:01
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    > Twoje szanse o tyle sie zwiekszyly ,ze masz jeszcze jakiekolwiek szanse.
    > Natomiast przyjecie skargi kasacyjnej znaczy tyle ,ze pojawilo sie
    > istotne zagadnienie prawne, które zinterpretuje SN

    i ile ten kolejny etap bedzie trwal?

    Pzdrw

  • 16. Data: 2005-12-09 20:32:41
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Biegalski napisał(a):

    > i ile ten kolejny etap bedzie trwal?
    >
    > Pzdrw

    Niezbadane są wyroki SN.

    Michał
    PS.
    Uzbroj się w cierpliwość. Na wszystko przyjdzie czas.

  • 17. Data: 2005-12-09 22:02:27
    Od: "Biegalski" <s...@o...pl>

    > Niezbadane są wyroki SN.
    >
    > Michał
    > PS.
    > Uzbroj się w cierpliwość. Na wszystko przyjdzie czas.

    Mecenasie, dla mnie to zyc albo nie zyc!
    na pierwsze posiedzenie czekalem ponad rok...czyzbym mial calkiem osiwiec?
    Przylali mi sporo tylko na poszlakach i do tego nie uwzgledniajac wnioskow
    dowodowych
    ani innych zupelnie zagadnien przemawiajacych za moja niewinnoscia.
    Ot papuga powiedzial ze trzeba posmarowac sedziemu, ja na to ze nie mam z
    czego
    no i po kilku miesiacach bach! zly jestem i sie niecierpliwie...

    Pzdrw

  • 18. Data: 2005-12-10 01:01:59
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Biegalski" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bo jak tak patrze na niektore watki to ich nie widze.

    I słusznie, bo tu NIE MA prawników. Za to duzo pyskaczy jest. Jeden
    homoseksualista - homofob też. Ogólnie porady nie znajdziesz ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 19. Data: 2005-12-10 09:15:34
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Ot papuga powiedzial ze trzeba posmarowac sedziemu, ja na to ze nie mam z
    > czego
    > no i po kilku miesiacach bach! zly jestem i sie niecierpliwie...

    bzdury opowiadasz... a jezeli to prawda to znaczy ,ze trafiles na pseudo
    adwokata

  • 20. Data: 2005-12-10 09:30:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Biegalski napisał(a):

    > Ot papuga powiedzial ze trzeba posmarowac sedziemu, ja na to ze nie mam z
    > czego

    Krótko mówiąc wstawił ci bajer byś dał mu więcej pieniędzy - niby dla
    sędziego - a tak naprawdę wziąłby dla siebie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."