  • 31. Data: 2021-11-25 02:15:40
    Temat: Re: Czy pozbycie się milionów Polaków nie uratowało RP3? [Was: Czy ratowanie zachęca uchodźców?]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-24, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > To jak chcesz innego flejma:
    >
    > Czy RP3 zdołałaby przetrwać bez pozbycia się MILIONÓW
    > "potencjalnie niezadowolonych"? IMHO *NIE* (bez wielkich+ wstrząsów).

    RP3 to znaczy, która? PO-liberalna?

    --
    Marcin

  • 32. Data: 2021-11-25 06:47:49
    Temat: Re: Czy pozbycie się milionów Polaków nie uratowało RP3?
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > RP3 to znaczy, która? PO-liberalna?

    POPiSowa a nawet łącznie z postkomusza - Polska weszła do UE za premiera
    Millera (SLD). PiS jest niby bardzie UE sceptyczny/realistyczny ale na
    krótką metę to fundamentalnej różnicy nie robi. Fundamentem "szczęścia"
    Polski w UE jest "drugie zbalcerowanie" za rządów AWS (proto POPiS)
    i UW, nieprawdaż?

    --
    A. Filip

  • 33. Data: 2021-11-25 10:46:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-11-25, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

> [...]
    > krótką metę to fundamentalnej różnicy nie robi. Fundamentem "szczęścia"
    > Polski w UE jest "drugie zbalcerowanie" za rządów AWS (proto POPiS)

    Możliwe, ale te pozbyte się miliony to emigracja po otwarciu EU?
    Przecież to głownie elektorat PO i pochodnych.

    --
    Marcin

  • 34. Data: 2021-11-25 11:06:03
    Temat: Re: Czy ratowanie zachęca uchodźców?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Nov 2021 16:11:17 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Wielu się nad tym zastanawia. Właśnie do tych wielu dołączyłeś.

    Nie licz na moje towarzystwo.
    Kiedy będę się nudził, ewentualnie zastanowię się, skąd biorą się ludzie
    propagujący dziwaczne tezy po interentach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 35. Data: 2021-11-25 11:12:40
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Nov 2021 18:38:33 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Tylko gdyby tego socjalu nie było, to oni w ogóle by
    > się nie pchali do Niemców.

    Napisz to na jakiejś niemieckiej grupie dyskusyjnej, bo oni tam nie mają o
    tym pojęcia, a tak pomożesz im wreszcie rozwiązać nabrzmiały problem.

  • 36. Data: 2021-11-25 11:19:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > Możliwe, ale te pozbyte się miliony to emigracja po otwarciu EU?
    > Przecież to głownie elektorat PO i pochodnych.

    Ja profesor SGH zbalcerowicz (UW) wkopał Polskę w bezrobocie 20%+ to
    potem kolejnym rządom wystarczyło iść najmniejszą linią oporu. Żeby nie
    było: IMHO tak z pół miliona (z trzech milionów AFAIR) wyjechałoby po
    włączeniu do UE nawet bez tego ciężkiego drugiego zbalcerowania.

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2021-11-25 11:27:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 24 Nov 2021 20:28:26 +0100, nadir napisał(a):

    > Niemcy nie mają potrzeby sprowadzać robotników z poza Schengen, bo za
    > murzynów robią u nich Polacy, Bułgarzy czy Rumuni.

    Kiedy Robert Policmajster pisze któryś tam raz, że "Niemcy wymyślili
    uchodźców", bo nie mogli sprowadzić nikogo do roboty, więc przyjmują sobie
    ludków z Afryki i Azji. Co ciekawe, jednym tchem dodaje, że oni wcale do
    roboty się nie palą i chcą tylko socjalu i, co jeszcze ciekawsze, go
    dostają.
    Wszyscy zadowoleni.

    > No ale misterny plan runął w pizdu i zamiast wielodzietnych rodzin na
    > Europę rzuciły się hordy młodych byków.

    Czyli migrantów na pontony i do statków wsadziła Merkelowa, żeby sprowadzić
    ich do roboty i przy okazji odwalić pokutę za II WŚ.
    Proste i logiczne jak 'Protokoły mędrców Syjonu'.

    Aha, ja tam na naszej granicy widzę właśnie rodziny, ale w kurwizji na
    pewno pokazują zoofilskie obrazki dla suterena.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 38. Data: 2021-11-25 11:43:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 11:27:51 +0100, Olin wrote:

> [...]
    > ludków z Afryki i Azji. Co ciekawe, jednym tchem dodaje, że oni wcale do
    > roboty się nie palą i chcą tylko socjalu i, co jeszcze ciekawsze, go

    Z tym, ze Niemcy to juz pare razy robili - najpier przyjmowali Turkow,
    potem Polakow, potem nowych czlonkow UE, i ciagle brakuje rak do
    pracy.

    Tylko to ma tez jeszcze inny objaw - Niemiec otwiera fabryke w Polsce,
    i placi mniej niz w Niemczech.
    Zreszta zaraz tam "Niemiec" - spojrz na Amazon.

    Tym niemniej ... rąk do pracy im brakuje, czy rąk do pobierania
    zasiłku?

    J.

  • 39. Data: 2021-11-25 11:46:27
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 25 Nov 2021 11:19:27 +0100 (CET), A. Filip wrote:

    > Ja profesor SGH zbalcerowicz (UW) wkopał Polskę w bezrobocie 20%+ to

    Ale to nie calkiem tak, ze wpedzil w bezrobocie - ono juz bylo,
    tylko ukryte/zakamuflowane.

    > potem kolejnym rządom wystarczyło iść najmniejszą linią oporu.

    Jakos tak.
    Dawac zasilki, a przeciez mozna bylo zatrudnic przy budowie drog.

    > Żeby nie
    > było: IMHO tak z pół miliona (z trzech milionów AFAIR) wyjechałoby po
    > włączeniu do UE nawet bez tego ciężkiego drugiego zbalcerowania.

    Troche by na pewno wyjechalo, ale jak widac - kolejne rzady nie
    poprawily jakos istotnie sytuacji.

    J.

  • 40. Data: 2021-11-25 11:51:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 24 Nov 2021 20:46:51 +0100, nadir wrote:

> [...]
    > przestępczość. A takich dzielnic jest w całych Niemczech coraz więcej.
    >

    > Parę lat temu Niemcy wymyślili sobie, że otworzą w szkołach policyjnych
    > specjalne klasy/oddziały składające się z mniejszości etnicznych.
    > Dopiero jak w szkole w Berlinie za łby się wzięli Turcy z Kurdami, to
    > zorientowali się, że szkoły zostały zinfiltrowane przez różne gangi oraz
    > klany przestępcze i rozwiązali te klasy. Nagle chętnie zaczęli do
    > Policji przyjmować Polaków, gdzie przez dziesiątek lat wstecz trzeba
    > było mieć niemieckie obywatelstwo i zameldowanie żeby pełnić u nich służbę.

    Ale tu jest inna sprawa - czy Unia dopuszcza, aby zatrudniac tylko
    Niemcow?
    Ogolnie zabrania, ale moze dla policji czyni wyjatek.

    Wiec jak sie Polak zglosi, to moze i zatrudnia, tylko jezyk musi
    dobrze znac, a moze i szkopskie prawo.

    J.