  • 1. Data: 2002-09-29 11:16:51
    Temat: Czy policja ma mieć legalizacje radarów?
    Od: "Adamex" <s...@p...onet.pl>

    Omówiłem zapłacenia mandatu za przekroczenie prędkości ponieważ jechałem z
    dozwoloną prędkością a sąsiednim pasem ruchu jechał samochód szybciej ode
    mnie.
    Zażądałem legalizacji ich prędkościomierza czyli radaru, a oni okazali mnie
    ale kserokopię.
    Z tych dwóch powodów nie zapłaciłem no i .......
    Przegrałem w sądzie, a sąd nawet nie zażądał tejże legalizacji od
    funkcjonariuszy.
    Czy to znaczy że policjant może wg swojego widzimisię oceniać prędkość?
    Czy mogę się jeszcze gdzieś odwołać choć już minął termin odwołania?

    ////////
    /// /// Adamex

  • 2. Data: 2002-09-30 06:58:37
    Temat: Re: Czy policja ma mieć legalizacje radarów?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Czy to znaczy że policjant może wg swojego widzimisię oceniać prędkość?

    Owszem, moze, a co dalej, to wlasnie sad rozstrzyga.