  • 11. Data: 2004-09-12 15:59:27
    Temat: Re: Czy podczas posiedzenia apelacyjnego...
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Johnson wrote:
    > 2002.06.25 wyrok SN II KKN 86/00
    >
    > Zgodnie z art. 404 § 2 kpk w związku z art. 458 kpk, sąd odwoławczy jest
    > zobligowany do prowadzenia rozprawy odroczonej od początku, jeżeli zmianie uległ
    > skład tego sądu. W przypadku kontynuowania w takiej sytuacji rozprawy
    > odwoławczej, sąd ten dopuszcza się uchybienia z art. 439 § 1 pkt 2 kpk.

    Tyle że z opisu wynika, że raczej przeprowadził od początku.

    KG

  • 12. Data: 2004-09-12 16:07:43
    Od: "viki" <ppol[nospaming]@op.pl>

    Jak jestes ze Szczecina to zapraszam na piwo!!!

    :-)

  • 13. Data: 2004-09-12 16:16:47
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    viki wrote:

    > Rozprawy nie zaczynano od poczatku (posiedzenia)

    Skąd taki wniosek? Po czym odróżniasz rozpoczęcie rozprawy od poczatku
    od jej kontynuowania?

    KG

  • 14. Data: 2004-09-12 16:18:44
    Od: "viki" <ppol[nospaming]@op.pl>

    > Skąd taki wniosek? Po czym odróżniasz rozpoczęcie rozprawy od poczatku
    > od jej kontynuowania?

    Na pierszym posiedzeniu Sad odroczyl kolejne posiedzenie.
    Poczta przyslal termin kolejnej rozprawy ktora odbyla sie
    w zmienionym skladzie

    pzdrw

  • 15. Data: 2004-09-12 16:21:47
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    viki wrote:
    > Na pierszym posiedzeniu Sad odroczyl kolejne posiedzenie.
    > Poczta przyslal termin kolejnej rozprawy ktora odbyla sie
    > w zmienionym skladzie

    Od czego ją rozpoczęto?

    KG

  • 16. Data: 2004-09-12 16:23:24
    Od: "viki" <ppol[nospaming]@op.pl>

    > Od czego ją rozpoczęto?

    ? jakos standardowo - ale niezaleznie od tego to byl drugi termin jednej
    apelacji.
    Czy aby nie mozna podwazyc tego?

    pzdrw

  • 17. Data: 2004-09-12 16:29:09
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik viki napisał(a) w wiadomości

    > ? jakos standardowo - ale niezaleznie od tego to byl drugi termin jednej
    > apelacji.
    > Czy aby nie mozna podwazyc tego?
    >
    > pzdrw

    Na początku drugiego posiedzenia z uwagi na odroczenie sąd powinien wydać
    postanowienie:
    1 - o rozpoczęciu rozprawy na nowo - wtedy nie będzie bezwzględnej przyczyny
    odwoławczej;
    bądź
    2 - o prowadzeniu odroczonej rozprawy w dalszym ciągu - wtedy będzie bezwzględna
    przyczyna odwoławcza.
    Jeśli nie wydał żadnego postanowienia należy domyślnie przyjąć możliwość drugą.

    --
    JOHNSON :)

  • 18. Data: 2004-09-12 16:29:12
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    viki wrote:
    > ? jakos standardowo - ale niezaleznie od tego to byl drugi termin jednej
    > apelacji.

    Jeśli na tym drugim terminie rozpoczęto postępowanie od początku, to nie
    ma co podważać. Z tego co pisałeś, dowody ujawniono juz w nowym
    składzie. A że uzwględniono dokumenty, któych zażądał sąd na poprzednio,
    to nie oznacza, że całość nie była prowadzona od początku.

    > Czy aby nie mozna podwazyc tego?

    Podważyć można, jeśli zmienił się skład i kontynuowano rozprawę - od
    momentu w którym zakończono poprzednią.

    KG

  • 19. Data: 2004-09-12 16:31:58
    Od: "viki" <ppol[nospaming]@op.pl>

    > Podważyć można, jeśli zmienił się skład i kontynuowano rozprawę - od
    > momentu w którym zakończono poprzednią.

    trza by zdaje sie w akta zajrzec

  • 20. Data: 2004-09-13 09:30:25
    Od: "Field" <g...@o...pl>

> [...]
    > skład tego sądu. W przypadku kontynuowania w takiej sytuacji rozprawy
    > odwoławczej, sąd ten dopuszcza się uchybienia z art. 439 § 1 pkt 2 kpk.

    Mam garaca prosbe do Ciebie - czy mozesz mi wskazac lub przeslac
    tresc calego wyroku z ktorego pochodzi powyzszy wycinek?
    Chodzi mi o warunki w jakich zapadl powyzszy wyrok - dlaczego tak
    rozstrzygnieto i skad to sie wzielo.

    Pozdrawiam

    Viki