  • 1. Data: 2004-09-11 20:09:49
    Temat: sąd pracy...
    Od: "Dominika" <domisia21@tnijto_poczta.onet.pl>

    Czy ktos z Was miał do czynienia z tym sądem?
    Na czym polega ustanowienie stosunku pracy?
    W mojej firmie zmieniła się osoba decyzyjna (albo scislej zmieniła się osoba
    w KRSie). Nowa osoba podważa ze wykonywałam prace, którą wykonywałam. Czy
    pisemne zaświadczenie od poprzedniego szefa jest dokumentem ważnym? czy w
    ogóle jest dokumentem?
    dzieki za podpowiedzi

    Domi

    P.S oczywiscie w firmie już nie pracuje :-) ani ja ani "były" szef.

  • 2. Data: 2004-09-12 19:17:59
    Temat: Re: sąd pracy...
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Na czym polega ustanowienie stosunku pracy?

    Na zawarciu umowy o pracę (umowy dotyczącej wykonywania pracy
    określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem
    oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, za
    wynagrodzeniem).
    W zasadzie powinnaś ją mieć na piśmie już na początku swej pracy

    -> http://usenet.pomocprawna.info