  • 1. Data: 2004-09-11 14:25:30
    Temat: Wynajem mieszkania
    Od: Goha <r...@c...ungr.fcnz.tnmrgn.cy >

    Jak w temacie kilka pytan odnosnie w/w tematu.
    Po pierwsze czy umowa spisana miedzy stronami musi byc potwierdzona
    notarialnie czy jakos tak czy po prostu wystarczy swistek papieru z
    podpisami obu zainteresowanych stron.
    Drugie: kto w wypadku nie placenia podatku przez wynajmujacego zajmuje
    sie wymierzeniem kary i jak to sie po krotce odbywa?
    Trzecie: Jezeli doszlo do kwesti spornej w sprawie finansowej: roznica
    w interpretacji umowy, i jedna ze stron pozywa druga do sadu to
    rozumiem ze ta pozwana dostaje zawiadomienie z sadu. Jezeli w momencie
    jego otrzymania zaplaci sporna sume pozywajacemu to co dalej ze
    sprawa? Nie ma? Kto ponosi koszty wszczęcia rozprawy?
    To chyba tyle na razie, z gory i z dolu dziekuje za wszelkie wskazowki
    i odpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Goha

  • 2. Data: 2004-09-11 14:51:09
    Temat: Re: Wynajem mieszkania
    Od: Maciej <mazi630@.op.antyspam.pl>

    Goha napisał(a):
> [...]
    > Po pierwsze czy umowa spisana miedzy stronami musi byc potwierdzona
    > notarialnie czy jakos tak czy po prostu wystarczy swistek papieru z
    Wystarczy umowa między stronami.
    > Drugie: kto w wypadku nie placenia podatku przez wynajmujacego zajmuje
    > sie wymierzeniem kary i jak to sie po krotce odbywa?
    Urząd Skarbowy

  • 3. Data: 2004-09-11 18:50:16
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    chcialbym dolaczyc sie z pytaniami dot. wynajmu:
    jezeli w wynajmowanym (lub uzyczanym) mieszkaniu zamelduje osobe (na pobyt
    staly lub czasowy), to czy bede mogl w kazdej chwili ja wymeldowac? i czy o
    sporzadzeniu umowy najmu (uzyczenia) musze informowac administracje lub, w
    zaleznosci, wspolnote mieszkaniowa?

    dziekuje

  • 4. Data: 2004-09-14 00:08:02
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 11 Sep 2004, detektyw wrote:

    >+ chcialbym dolaczyc sie z pytaniami dot. wynajmu:
    >+ jezeli w wynajmowanym (lub uzyczanym) mieszkaniu zamelduje osobe (na pobyt
    >+ staly lub czasowy), to czy bede mogl w kazdej chwili ja wymeldowac?

    Wymeldować AFAIK będziesz mógł (jak rozumiem masz na myśli "przymusowo",
    bo to przecież mieszkaniec powinien się sam wymeldować) jak on się
    WYPROWADZI.
    Meldunek ma "stwierdzać stan faktyczny"...

    >+ i czy o
    >+ sporzadzeniu umowy najmu (uzyczenia) musze informowac administracje lub, w
    >+ zaleznosci, wspolnote mieszkaniowa?

    A to zależy co masz w umowie *twojego* najmu :)

    pozdrowienia, Gotfryd