  • 91. Data: 2006-03-07 11:44:40
    Temat: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Asia_28" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dufgcq$u24$1@opal.futuro.pl...
    > Witam,
    > mam problem, jestem w 6 miesiącu ciąży. Ojciec mojego dziecka (nie
    jesteśmy
    > razem) dziwnie się zachowuje - straszy mnie, że zabierze mi dziecko.

    spokojnie nie tak szybko / zajelabym sie w glownie stanem swojego zdrowia by
    urodzic w spokoju zdrowe dziecko /

    Nie wiem co
    > robić - czy fakt, że nie podam Go jako ojca dziecka coś zmieni?

    moze/w momencie gdy domniemany ojciec nie zlozy pozwu/ ale niekoniecznie
    musi poniewaz zgodnie z art.84.1kro domniemany ojciec moze domagac sie
    ustalenia ojcostwa.W tej chwili nie mam bardzo istotnego orzeczenia SN
    nieuzasadnionego sprzeciwu matki na badania DNA co moglo byc powaznym
    krokiem do pozbawienia wladzy art.109.1 kro .Zgodnie z tym art. sad moze dla
    dobra dziecka nakazac wszystko jednak to nie przesadza o wladzy
    rodzicielskiej moze pani wtedy wnioskowac o pozbawienie lub ograniczenie
    wladzy .Ale jesli okazaloby sie ,ze Pan jest ojcem sad moze pania obciazyc
    kosztami

    Jestem osobą
    > dorosłą(mam 28 lat), ojciec dziecka ma 30lat. Oboje jesteśmy stabilni
    finansowo.

    nie same finanse mowia o prawidlowo wykonywanej wladzy rodzicielskiej.

    Tak wiec w tej konkretnej sprawie w ktoryms z postow napisalam by przemyslec
    za i przeciw a pozniej robic stosowny krok .

    Dokladnie OSNC 2001/10/152 dot.sprawy gdzie matka robila problemy z
    wykonaniem badan DNA

    pozdrawiam
    Sandra

  • 92. Data: 2006-03-07 16:06:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > wow! takie inne wysililo sie na odpowiedz :-)))))))))))))))))))))))))))

    Nie moja wina, że cię strzyga podrzuciła ...

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 93. Data: 2006-03-07 16:07:50
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > ostatnio glownie probujesz ze mna durnowato polemizowac

    Z durniem mądrze polemizowac nie można ... Muszę się zniżyć do twego
    poziomu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 94. Data: 2006-03-07 16:55:14
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Ja Ty fajnie myslisz o interesie dziecka...

    Wlasnie ... wlasnie interesem dziecka moze byc brak takiego ojca.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 95. Data: 2006-03-07 17:04:06
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie ... wlasnie interesem dziecka moze byc brak takiego ojca.

    czyli jakiego?

    --
    pozdro
    ape

  • 96. Data: 2006-03-07 17:06:35
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    :-)))))))))))))))))))))))))))

    > Nie moja wina, że cię strzyga podrzuciła ...

    no i znowu takie inne rzygnelo cos bardzo wartosciowego do tematu, bleee

    --
    pozdro
    ape

  • 97. Data: 2006-03-07 17:10:42
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Z durniem mądrze polemizowac nie można ... Muszę się zniżyć do twego
    > poziomu.

    skoro musisz, to nic na to nie poradze :-(
    btw, kto cie tak przymusza do polemiki ze mna?
    bo ty mi do zycia jakos niezbedny nie jestes :-)))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 98. Data: 2006-03-07 20:57:15
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czego nie rozumiesz w cytowanym przez ciebie określeniu "wszczętej przez
    > prokuratora"?

    A czego ty nie rozumiesz? Przecież wyraźnie napisałem że w sprawach z
    powództwa ojca nie powinno być inaczej. Zero myślenia.

    > Na pewno nie takiego, którego ojcostwo jest póki co sporne, a konflikt
    > między danym facetem a matką jest wyraźnie widoczny.

    Po DNA ojcostwo nie będzie sporne.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"