  • 81. Data: 2006-03-06 20:59:52
    Temat: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "ape" <a...@n...poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:dug44n$65o$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał
    > w wiadomości news:440b6b26$1@news.home.net.pl...

    > serio? z rod-k moze byc podobnie?

    tego braku odpowiedzi od niejakiego lawy wlasnie sie spodziewalem
    :-)))))))))))))))))))))))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 82. Data: 2006-03-06 22:08:54
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dlaczego? Zwariował?

    Może sobie wymyślił, że jak ją tak nastraszy, to ona nie wystąpi o
    alimenty? Niektórzy mają dziwne pomysły. Moim zdaniem na wszelki wypadek
    warto zbierać dowody na takie jego dziwaczne zachowania i np. nie
    kontaktować się z nim bez świadków.

    > Nie będziesz mogła się domagać alimentów.

    Chyba że później zmieni zdanie.

    > A z kolei on nie będzie mógł
    > zażądać praw do opieki - bo bez Twojej zgody nie będzie w stanie
    > zainicjować procedury ustalenia ojcostwa.

    Bez jej zgody nie będzie mógł uznać dziecka, ale jej zgoda nie będzie mu
    potrzebna do wystąpienia o sądowe ustalenie ojcostwa.

    Co oczywiście nie ma nic wspólnego z odebraniem jej dziecka, czego moim
    zdaniem nie powinna się obawiać. Na wszelki wypadek tylko lepiej żeby
    miała dowody na to, że nękał ją tak już w ciąży.

    --
    Marta
    http://doradcy-prawni.pl

  • 83. Data: 2006-03-07 06:24:42
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    .

    > wystarczy, ze tobie duzo mowi.
    > mysle, ze w koncu ktos w twojej rodzinie zorientuje sie, ze to karalne

    To, że jesteś nieudaną mutacją genów to normalne. Zdarza się.
    Gorzej, że osobnik z takimi objawami matołectwa przezył i byc może przekaże
    swe geny.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 84. Data: 2006-03-07 06:25:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "ape" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a byc moze to ona jest szurnieta?

    Nie przykładaj do innych swojej miary.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 85. Data: 2006-03-07 06:26:34
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > dla lawow i innych takich: mnie to jeszcze nie dotyczylo :P

    Widocznie nie pamietasz ....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 86. Data: 2006-03-07 06:27:28
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > tego braku odpowiedzi od niejakiego lawy wlasnie sie spodziewalem
    > :-)))))))))))))))))))))))))))

    Rozmowa z samym sobą to typowy objaw choroby psychicznej o wrodzonym
    podłożu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 87. Data: 2006-03-07 09:30:19
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > To, że jesteś nieudaną mutacją genów to normalne. Zdarza się.
    > Gorzej, że osobnik z takimi objawami matołectwa przezył i byc może
    przekaże swe geny.

    domyslalem sie, ze na odpowiedz wyzszych lotow cie nie stac. no coz...

    --
    pozdro
    ape

  • 88. Data: 2006-03-07 09:32:02
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Nie przykładaj do innych swojej miary.

    tym razem przylozylem twoja i co sie porobilo?

    --
    pozdro
    ape

  • 89. Data: 2006-03-07 09:34:49
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Widocznie nie pamietasz ....

    wow! takie inne wysililo sie na odpowiedz :-)))))))))))))))))))))))))))

    --
    pozdro
    ape

  • 90. Data: 2006-03-07 09:39:54
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > Rozmowa z samym sobą to typowy objaw choroby psychicznej o wrodzonym
    podłożu.

    spostrzezenie godne einsteina
    widze, ze satysfakcjonuja cie jednak rozmowy z takimi jak ja, bo
    ostatnio glownie probujesz ze mna durnowato polemizowac zamiast wniesc
    cokolwiek tworczego do watku, eskuelsesmanie

    --
    pozdro
    ape