    From: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy podać ojca dziecka?
    Date: Tue, 7 Mar 2006 12:44:40 +0100

    Użytkownik "Asia_28" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:dufgcq$u24$1@opal.futuro.pl...
    > Witam,
    > mam problem, jestem w 6 miesiącu ciąży. Ojciec mojego dziecka (nie
    jesteśmy
    > razem) dziwnie się zachowuje - straszy mnie, że zabierze mi dziecko.

    spokojnie nie tak szybko / zajelabym sie w glownie stanem swojego zdrowia by
    urodzic w spokoju zdrowe dziecko /

    Nie wiem co
    > robić - czy fakt, że nie podam Go jako ojca dziecka coś zmieni?

    moze/w momencie gdy domniemany ojciec nie zlozy pozwu/ ale niekoniecznie
    musi poniewaz zgodnie z art.84.1kro domniemany ojciec moze domagac sie
    ustalenia ojcostwa.W tej chwili nie mam bardzo istotnego orzeczenia SN
    nieuzasadnionego sprzeciwu matki na badania DNA co moglo byc powaznym
    krokiem do pozbawienia wladzy art.109.1 kro .Zgodnie z tym art. sad moze dla
    dobra dziecka nakazac wszystko jednak to nie przesadza o wladzy
    rodzicielskiej moze pani wtedy wnioskowac o pozbawienie lub ograniczenie
    wladzy .Ale jesli okazaloby sie ,ze Pan jest ojcem sad moze pania obciazyc
    kosztami

    Jestem osobą
    > dorosłą(mam 28 lat), ojciec dziecka ma 30lat. Oboje jesteśmy stabilni
    finansowo.

    nie same finanse mowia o prawidlowo wykonywanej wladzy rodzicielskiej.

    Tak wiec w tej konkretnej sprawie w ktoryms z postow napisalam by przemyslec
    za i przeciw a pozniej robic stosowny krok .

    Dokladnie OSNC 2001/10/152 dot.sprawy gdzie matka robila problemy z
    wykonaniem badan DNA

    pozdrawiam
    Sandra