  • 1. Data: 2006-03-05 19:24:41
    Temat: [STOART] Hy hy ... Wesoła przygoda ...
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Panienkom, a dokładnie jednej panience ze stoartu się nieźle w
    główce poprzestawiało.

    Sytuacja: Dziś Giełda elektroniczna w WRC ... biega od stoiska z
    audio do stoiska z audio panienka ze stoartu i macha legitką
    zabraniając odtwarzać, rzucając paragrafami i śliniąc się
    potwornie ...

    Na zwrócenie uwagi przeze mnie, że ma "zajebistą legitkę" i , że
    mam podobny papier toaletowy w domu odrzekła niczym wujek staszek:

    Koleś, chcesz iść siedzieć ?

    Kurde ... jak ustalić w stoarcie jak nazywa się panienka z którą
    wódkę piłem ??? Ni cholery zdarzenia sobie nie przypominam, a
    może było warto .. wyglądała na taką z urody, do których
    przystawiam się po pijaku, więc i może do jakiegoś stosunku
    doszło ... chciałbym ustalić czy było fajnie, a tylko ona mi
    pewnie może powiedzieć ...

    Ot tak sobotnio , prawie jak piątkowo mi się wspomniało , nie
    miałem co robić to i trolnąłem sobie ;)

    Pościelowe pozdrowienia.
    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 2. Data: 2006-03-06 15:54:33
    Temat: Re: [STOART] Hy hy ... Wesoła przygoda ...
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:dufdmv$629$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    >
    > Koleś, chcesz iść siedzieć ?
    >
    > Kurde ... jak ustalić w stoarcie jak nazywa się panienka

    Trza umieć czytać. "Zajebistą legitkę".

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt