  • 21. Data: 2010-12-15 19:29:28
    Temat: Re: Czy oszustwo związane z konkursem ERY?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 1:06 PM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie, puściłeś to w HTMLu. Dalej poprawiaj.
    > Dziwne, gdyż w źródle wiadomości widzę:

    w zrodle swojej wiadomosci?
    bo ja widze

    bądź łaskaw przeskrolować swoje źródło pare linijek wyżej.

  • 22. Data: 2010-12-15 20:32:54
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie, puściłeś to w HTMLu.

    Dlatego się dobrze zacytowało

  • 23. Data: 2010-12-15 21:01:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    qwerty napisał(a):
    > Skoro tak jęczysz i zaraz się rozpłaczesz to masz. Pasi?
    Mam w dupie to co ty prezentujesz swoim zasranym czytnikiem.
    To świadczy tylko o tobie, i jaki masz szacunek do swoich rozmówców.
    Pałuj sie dalej.
    Z mojej strony EOT
    --
    Krzysiek

  • 24. Data: 2010-12-15 22:10:46
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-12-15 22:01, Krzysztof 45 pisze:
    > Mam w dupie to co ty prezentujesz swoim zasranym czytnikiem.
    [...]

    Skonfiguruj swój czytnik lamerze. To jest XXI wiek!
    Ja widzę wszystko poprawnie.

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-12-16 06:58:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/15/2010 4:10 PM, animka wrote:
    > [...]
    >
    > Skonfiguruj swój czytnik lamerze. To jest XXI wiek!
    > Ja widzę wszystko poprawnie.

    to ze ty cos widzisz poprawnie, wcale nie oznacza, ze jest poprawnie.

  • 26. Data: 2010-12-16 07:58:24
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl>

    > Mam w dupie to co ty prezentujesz swoim zasranym czytnikiem.
    > To świadczy tylko o tobie, i jaki masz szacunek do swoich rozmówców.

    To raczej jego przedmówca tak ustawił czytnik by niektóre inne nie umiały go
    zacytować.

  • 27. Data: 2010-12-16 08:19:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości grup
    Mam w dupie to co ty prezentujesz swoim zasranym czytnikiem.
    To świadczy tylko o tobie, i jaki masz szacunek do swoich rozmówców.
    Pałuj sie dalej.
    Z mojej strony EOT

    I dla tego do twoich wypowiedzi nie będę wstawiał znaku cytowania.

  • 28. Data: 2010-12-16 09:29:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    animka napisał(a):
    > Skonfiguruj swój czytnik lamerze. To jest XXI wiek!
    > Ja widzę wszystko poprawnie.
    Jak jeszcze nie jest dla Ciebie za późno, skonsultuj się z okulistą.
    A następnie wchłoń trochę wiedzy na temat czytników i netykiety, o ile
    tym nie zrobisz sobie krzywdy.
    Miłego dnia życzę.
    --
    Krzysiek

  • 29. Data: 2010-12-16 09:34:36
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    niusy.pl napisał(a):
    > To raczej jego przedmówca tak ustawił czytnik by niektóre inne nie
    > umiały go zacytować.
    Jakie niektóre inne?
    Bo te mnie znane cytują.
    --
    Krzysiek

  • 30. Data: 2010-12-16 09:39:49
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Krzysztof 45 napisa?(a):

    > Jak jeszcze nie jest dla Ciebie za późno, skonsultuj się z okulistą.
    > A następnie wchłoń trochę wiedzy na temat czytników i netykiety, o ile
    > tym nie zrobisz sobie krzywdy.

    Hyhy, przedświąteczne zderzenie z Animką ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"