  • 21. Data: 2015-02-03 09:12:10
    Temat: Re: Czy odsetki od kapitalu sa wlasnoscia wlasciciela ?
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    wiadomości news:XnsA435E83CF28EEbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Czyli uważasz, że pozytywny wizerunek Jurka wsród setek tysiecy młodych
    > ludzi uczestniczących w woodstocku to dla WOSP coś negatywnego?

    "Masa" też miał pozytywny wizerunek wśród wielu młodych głupków.
    Nie liczy się "wizerunek", a cele i efekty.
    Te zloty chamstwa pod tytułem przystanek cośtam, to ma być "nagroda" dla
    Jurka za WOŚP?
    Coś za coś?

    Moonsky

  • 22. Data: 2015-02-03 09:13:59
    Od: "Moonsky" <j...@v...net>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Być może, ale nawet tak wątłymi umiejętnościami zmasakrował Owsiaka.

    Świat jest pełen debili, zatem nawet taka oferma ma poklask.

    ==
    Jesteś cienki jak dupa węża w kieszeni Jurka.

    pozdrawiam
    szerszen

  • 23. Data: 2015-02-03 09:38:05
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    > Tego "identycznego", o którym dotąd nie słyszał?

    Nie wiem o jakim identycznym wyroku piszesz, ale jeśli chodzi o moją
    wypowiedź, to nie o wyrok chodziło tylko uzasadnienie pisania opini w
    poście.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 24. Data: 2015-02-03 09:39:06
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 03 Feb 2015 08:24:54 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Znowu czegoś nie rozumiesz... ech.

    Nie wydaje mi się.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 25. Data: 2015-02-03 09:58:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 09:38, szerszen pisze:

    > Nie wiem o jakim identycznym wyroku piszesz, ale jeśli chodzi o moją
    > wypowiedź, to nie o wyrok chodziło tylko uzasadnienie pisania opini w
    > poście.

    Jeśli czegoś nie wiesz, nie znasz, to nie zarzucaj komuś braku dowodów,
    bo się tylko ośmieszasz. Dowody są, zostały wskazane z autora, skoro nie
    chce ci się sprawdzić, to znaczy że się tematem w ogóle nie
    interesujesz, więc nie ma sensu, abyś brał udział w dyskusjach jego
    dotyczących.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2015-02-03 09:59:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 09:39, szerszen pisze:

    > Nie wydaje mi się.

    No tak, okazało się, że po prostu nie wiesz, a nie że nie rozumiesz.
    Po co zatem strzępisz klawiaturę?

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2015-02-03 10:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Moonsky j...@v...net ...

    > "Masa" też miał pozytywny wizerunek wśród wielu młodych głupków.

    Cóż za porównanie...

    > Nie liczy się "wizerunek", a cele i efekty.

    Zgoda.
    I jak ci sie jawią cele przystanku woodstock?
    Bo mozna tam widziec fantastyczny festiwal muzyczny polaczony ze spotkaniem
    ze soba wielu ludzi.
    A mozna tez widziec chlanie, cpanie itp.
    Pytanie co jest celem Owsiaka?

    > Te zloty chamstwa pod tytułem przystanek cośtam, to ma być "nagroda" dla
    > Jurka za WOŚP?
    > Coś za coś?

    Zloty chamstwa?
    Możesz dokładniej?

  • 27. Data: 2015-02-03 10:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik poreba d...@p...pl ...

    > Ależ skoro podnosi takie twierdzenia, to zapewne i był, i chlał,
    > przeżerał i ćpał.

    Byc moze mu babcie w kosciele powiedziały.

    > Ty z kolei pewnie nie byłeś, to nie wiesz ;-)))

    Powiem tak - jak byłem prywatnie to nic alkoholowego od Jurka do picia nie
    dostałem.

  • 29. Data: 2015-02-03 12:49:00
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 03 Feb 2015 09:58:23 +0100
> [...]

    > autora, skoro nie chce ci się sprawdzić, to znaczy że się tematem w
    > ogóle nie interesujesz, więc nie ma sensu, abyś brał udział w

    Ale o czym Ty piszesz, o jakich dowodach?

    Pisałeś o jakiejś masakrze. Masakra to Twoja opinia.
    Ja pisałem że debile nawet ofermie nie potrafiącej zliczyć dwa do dwóch
    przyklasną. To też moja opinia.
    Zatem uzasadnienia naszych tez są identyczne, rozumiesz już czy nadal
    nie bardzo?

    Wracając do wyroku, skoro czytałeś go, to powinieneś wiedzieć, że sąd
    wyraźnie zaznaczył, że nie zajmuje się prawdziwością opini, tylko
    "wolnością słowa" i prawem do ich wyrażania, choćby niewiadomo jak
    głupie i nieprawdziwe były.

    Co do dowodów, to smutne dla Ciebie fakty są takie, że kurka nie
    potrafił poprzec swoich tez żadnymi dowodami, a zarzuty zostały
    oddalone tylko dlatego, że fundacja powiedziała basta na kolejne
    rządania jego o dostarczanie kolejnych dokumentów, w których nie
    potrafił się niczego doszukać, przy wyraźnym sprzeciwie sądu, do
    powołania biegłego, aby to fachowiec sprawdził dokumenty, a nie
    lebiega, która za jedyny cel postawiła sobie szkalować wszystkich
    wokół, co robi od blisko 20 lat.

    Jak widać to chyba ty czegoś nie wiesz, a jedynie Twój obiektywizm jest
    mocno zaburzony.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 30. Data: 2015-02-03 12:49:57
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 03 Feb 2015 09:59:01 +0100
    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > No tak, okazało się, że po prostu nie wiesz, a nie że nie rozumiesz.

    Tak Ci się tylko wydaje, pewnie nie ostatni raz.

    --
    pozdrawiam
    szerszen