  • 11. Data: 2005-03-30 09:58:46
    Temat: Re: Czy muszę udostępnić piwnicę ?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d2dqi6$utn$1@shodan.interia.pl...
    > Wydrukuj kartkę i naklej na drzwiach 'Tu mieszka ten ch... przez którego
    > nie będziecie mieli internetu w bloku'
    > Smacznego...

    dobre :)
    a jeszcze lepsze bedzie jak on ktoregos dnia do nich zgosi chec posiadania
    stalego lacza.

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 12. Data: 2005-03-30 10:31:36
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > obowiązany umożliwić operatorom publicznym instalowanie na nieruchomości
    > urządzeń telekomunikacyjnych, przeprowadzanie linii kablowych pod, na
    > albo nad nieruchomością oraz umieszczanie tabliczek informacyjnych o
    > urządzeniach, a także ich eksploatację i konserwację, jeżeli nie
    > uniemożliwia to racjonalnego korzystania z nieruchomości.
    >
    > 2. Korzystanie z nieruchomości w zakresie określonym w ust. 1 jest
    > odpłatne, chyba że linia lub urządzenia telekomunikacyjne służą
    > zapewnianiu telekomunikacji właścicielowi lub użytkownikowi

    z tego wynika, że mogą postawić budę 3m x 3m na środku podwórka i będzie
    ona m.in. służyła do zapewnienia mi dostępu do inetu i telefonu
    stacjonarnego

    co za prawo!

    zyga

  • 13. Data: 2005-03-30 10:39:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > z tego wynika, że mogą postawić budę 3m x 3m na środku podwórka i będzie
    > ona m.in. służyła do zapewnienia mi dostępu do inetu i telefonu
    > stacjonarnego
    >
    > co za prawo!

    nie marudź.
    budy 3 m x 3m nie postawią bo im na to inne przepisy nie pozwolą.

  • 14. Data: 2005-03-30 10:44:32
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2005 11:38:03 +0200, Herbi napisał(a):
> [...]

    [...]

    > Gdybyś, niedaj boże, kiedykolwiek sam zapłacił kilkadziesiąt/set tysięcy za
    > mieszkanie to inaczej zacząłbyś śpiewać - broniłbyś swojego terytorium jak

    Bez przesady!
    Jeśli gość rzuca się o to że pod sufitem będzie szła wiązka kabli, to jest
    zwykłym pieniaczem - i jak najbardziej powinno się mu powiesić na drzwiach
    tabliczkę "tutaj dziękować za to że nie ma w bloku internetu".

    Rozumiem protesty gdyby mu chcieli wstawić pełnowymiarową szafę 19" na
    serwer i switche, ale tu mowa o zwykłym pusczeniu kabli...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 15. Data: 2005-03-30 11:27:49
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Arek napisał(a):

    > przeprowadzanie linii kablowych *pod*, *na*
    > albo *nad* nieruchomością

    A gdzie inne ? Bo z postu wynika, że nie chcą nad, pod lub na :P

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 16. Data: 2005-03-30 11:31:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > Rozumiem protesty gdyby mu chcieli wstawić pełnowymiarową szafę 19" na
    > serwer i switche, ale tu mowa o zwykłym pusczeniu kabli...

    Pieprzysz ... a za to , że będzie się chciał przyłączyć , to
    kasiorę wezmą , i za korzystanie też ???

    Mówi cenę, która go satysfakcjonuje, jak "operator" nie zapłaci
    to na drzewo ... ty też chyba nie podepniesz się do netu, jeśli
    cena będzie zaporowa ... mimo tego, że inni rzystają ...
    podpalisz wtedy siedzibę operatora ? bo zapodał ci cenę, na
    którą Cie nie stać ?

    Słuszne pytanie, i przepisy jasno konkretyzują co w tej sytuacji
    zrobić ...

    Czy to pieniactwo ? Może ... ale mam prawo być pieniaczem na
    terenie własnego mieszkania ... czyż nie ?

  • 17. Data: 2005-03-30 11:48:50
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:
    > Czy to pieniactwo ? Może ... ale mam prawo być pieniaczem na terenie
    > własnego mieszkania ... czyż nie ?

    To nie jest Twoje mieszkanie i jak jest spór o cenę to sąd to rozstrzygnie.

    pozdrawiam
    Arek

  • 18. Data: 2005-03-30 12:09:56
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 30 mar o godzinie 13:48, na pl.soc.prawo, Arek napisał(a):

    > To nie jest Twoje mieszkanie i jak jest spór o cenę to sąd to rozstrzygnie.

    A czyje??
    Pytający jasno napisał - własnościowe mieszkanie !!!!

    Dosłownie to oczywiście nie jest mieszkanie Stasia P. - ale on podał ogólna
    analogię - chyba nie jest to zbyt skomplikowane dla średnio rozgarniętych
    ludzi.

    --
    Herbi
    30-03-2005 14:09:54

  • 19. Data: 2005-03-30 12:15:20
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Herbi napisał:
> [...]
    > analogię - chyba nie jest to zbyt skomplikowane dla średnio rozgarniętych

    Popatrz na temat. Jeżeli piwnica jest Tobie mieszkaniem to ja nic już
    nie mówię.

    pozdrawiam
    Arek
    --
    www.eteria.net

  • 20. Data: 2005-03-30 12:18:22
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Arek napisał(a):

    > To nie jest Twoje mieszkanie i jak jest spór o cenę to sąd to rozstrzygnie.

    Mam wzdęcia, mieszkanie nie jest moje , sąd rozstrzygnie , czy
    emisja spalin jest za duża ?

    /| /|
    ||__|| PROSIMY NIE KARMIĆ
    / O O\__
    / \ TROLLA
    / \ \
    / _ \ \
    / |\____\ \
    / | | | |\____/

    Pozdrowienia, zawsze z ciekawością wyzierającą z czcionki - STASIO