  • 21. Data: 2005-03-30 12:20:07
    Temat: Re: Czy muszę udostępnić piwnicę ?
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Arek napisał(a):

    > Popatrz na temat. Jeżeli piwnica jest Tobie mieszkaniem to ja nic już
    > nie mówię.

    Azaliż Cię więcej nie przeczytam ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200

  • 22. Data: 2005-03-30 12:29:26
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > nie marudź.
    > budy 3 m x 3m nie postawią bo im na to inne przepisy nie pozwolą.

    ok, ja mam słup z linią niechlujnie zestawioną i bardzo mnie ten słup
    wkłerwia
    niestety nie ja się na to zgodziłem :-(

    zyga

  • 23. Data: 2005-03-30 13:55:23
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik Arek napisał:

    > USTAWA z dnia 21 lipca 2000 r. Prawo telekomunikacyjne.

    dawno nieaktualna

    USTAWA z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne
    (Dz. U. Nr 171, poz. 1800)

    Art. 140. 1. Właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości jest
    obowiązany umożliwić operatorom oraz podmiotom, o których mowa w art. 4
    pkt 1, 2, 4, 5 i 8, instalowanie na nieruchomości urządzeń
    telekomunikacyjnych, przeprowadzanie linii kablowych pod, na albo nad
    nieruchomością oraz umieszczanie tabliczek informacyjnych o
    urządzeniach, a także ich eksploatację i konserwację, jeżeli nie
    uniemożliwia to racjonalnego korzystania z nieruchomości.

    2. Warunki korzystania z nieruchomości przez operatora ustala się w
    umowie, która powinna być zawarta w terminie 30 dni od dnia wystąpienia
    przez operatora o jej zawarcie.

    3. Korzystanie z nieruchomości, o której mowa w ust. 1, jest odpłatne,
    chyba że linia lub urządzenia telekomunikacyjne służą zapewnianiu
    telekomunikacji właścicielowi lub użytkownikowi nieruchomości, na ich
    wniosek.

    4. Jeżeli strony nie zawrą umowy w terminie, stosuje się przepisy art.
    124 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.
    U. z 2000 r. Nr 46, poz. 543, z późn. zm. 4)). Prezes URTiP może
    występować w postępowaniu spornym na prawach strony. Do Prezesa URTiP
    stosuje się przepisy Kodeksu postępowania administracyjnego dotyczące
    prokuratora.

    5. Jeżeli nieruchomość stanowi przedmiot użytkowania, najmu, dzierżawy
    lub trwałego zarządu, przepisy ust. 1-4 stosuje się odpowiednio.

    M.

  • 24. Data: 2005-03-30 14:24:34
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Herbi wrote:

    > A czyje??
    > Pytający jasno napisał - własnościowe mieszkanie !!!!

    Sorry, mieszkanie spółdzielcze własnościowe, to jeszcze nie do końca
    jest twoje.

  • 25. Data: 2005-03-30 14:25:33
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > ok, ja mam słup z linią niechlujnie zestawioną i bardzo mnie ten słup
    > wkłerwia
    > niestety nie ja się na to zgodziłem :-(

    no wybacz, ktoś ten zarząd wybierał, czyż nie.

  • 26. Data: 2005-03-30 14:38:58
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

    > Co za gówno palisz, że bredzisz takie idiotyzmy??

    1) nie pale... pomijam poziom intelktualny zdania powyzej
    2) mam swoje mieszkanie, troche drozsze niz zalozyles
    3) piwnica jest moja bo to wspolnota, w poprzedniej spoldzileni mialem
    wlasnosciowe i piwnice uzyczali
    4) Art. 97. 1.
    5) Pieniacz bedzie pieniaczem, od zawsze u nas tak bylo ze kazdy kazdemu
    nogi podkladal aby tylko sie nie udalo....

  • 27. Data: 2005-03-30 17:46:34
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    news.tpi.pl wrote:

> [...]
    > 5) Pieniacz bedzie pieniaczem, od zawsze u nas tak bylo ze kazdy
    > kazdemu nogi podkladal aby tylko sie nie udalo....

    To jeszcze spróbuj zrozumieć różnicę między mieszkaniem spółdzielczym
    wlasnościowym a mieszkaniem hipotecznym.
    Autor pierwszego posta wyraźnie mówi o mieszkaniu hipotecznym, z
    własnością cząstkową gruntu, ze wspólnotą itd., o zgodzie
    administratora budynku, a nie o spółdzielni.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 28. Data: 2005-03-30 19:21:33
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > no wybacz, ktoś ten zarząd wybierał, czyż nie.

    słup stał zanim przybyłem - dom jednorodzinny

    zyga

  • 29. Data: 2005-03-30 21:57:15
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > słup stał zanim przybyłem - dom jednorodzinny

    no to albo było nie kupować, albo z pretensjami do rodziców, że cie w
    takim fatalnym miejscu urodzili :)

  • 30. Data: 2005-03-30 22:35:55
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    witek wrote:

    > no to albo było nie kupować, albo z pretensjami do rodziców, że cie w
    > takim fatalnym miejscu urodzili :)

    pudło, nie chce mi się wyjaśniać

    zyga