  • 1. Data: 2005-03-30 07:22:02
    Temat: wezwanie od komornika
    Od: Grzegorz Bednarczyk <b...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.
    Mam mały problem. Znalazłem wetkniętą w drzwi kartkę od komornika sądowego
    wzywającą do stawienia się w kancelarii osobę, która nie mieszka i nie jest
    zameldowana tutaj od co najmniej czterech lat (to zdaje się jakiś krewny
    poprzedniej właścicielki mieszkania). Ponadto kartka ta zawiera groźbę
    przymusowego otwarcia mieszkania (art. 814 kpc). Przeglądając archiwum psp
    znalazłem wątek z 2002 r. dotyczący podobnej sprawy zawierający radę, żeby
    się nie przejmować. Ja jednak wkurzony jestem niezmiernie. Kobieta z biura
    komornika, z którą rozmawiałem przez telefon, chce, bym złożył oświadczenie
    w tej sprawie. I najważniejsze - czy to wystarczy? Czy mogę zażądać od
    komornika oświadczenia o zaniechaniu dochodzenia długu wymienionej w
    wezwaniu osoby z tego mieszkania?
    Pozdrowienia
    --
    Grzegorz Bednarczyk
    http://jazon.hist.uj.edu.pl/~gb/

  • 2. Data: 2005-03-30 07:26:21
    Temat: Re: wezwanie od komornika
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@U...go2.TOTEZ.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Bednarczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:d2djko$vho$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> [...]
    > w tej sprawie. I najważniejsze - czy to wystarczy? Czy mogę zażądać od
    > komornika oświadczenia o zaniechaniu dochodzenia długu wymienionej w

    Ja też kiedyś zastałem pisemko w swoich nowych drzwiach, także z groźbą
    otwarcia w asyscie policji (to chyba ten sam druczke), był tam też wpisany
    numer komróki chyba do komornika, zadzwoniłem wyjaśniłem sytuację (że
    poprzedni własciciel są wymeldowani itd..), zapytał się czy nie znam ich
    adresu, przeprosił za nerwy, i powiedział ze sytuacj sie nie powtórzy.
    Żadnego oświadczenia nie składałem, moze byłe wystarczajacą wkurzony

    --
    Z poważaniem
    Bartosz Augustyniak

  • 3. Data: 2005-04-01 09:08:54
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

> [...]
    >zażądać od
    > komornika oświadczenia o zaniechaniu dochodzenia długu >wymienionej w

    Jesli oswiadczenie to w formie pisemnej i z potwierdzeniem. Pazernosc
    komornikow jest tak duza, ze gotowi zlicytowac nawet wlasnosc osob innych
    niz dluznik.
    Pozdrawiam Maver