  • 1. Data: 2005-03-30 08:18:43
    Temat: Re: Czy muszę udostępnić piwnicę ?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Roman napisał:
    [..]
    > Czy muszę im za darmo udostępmić piwnicę czy mogę się nie zgodzić?

    Nie wiem czy za darmo, ale musisz im udostepnić jeżeli tylko
    mają zgłoszenie do URTiPu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 2. Data: 2005-03-30 08:18:57
    Temat: Czy muszę udostępnić piwnicę ?
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    Jakaś firma zakłada kable pod internet w moim bloku i żądają abym
    udostępnił im swoją piwnicę celem poprowadzenia tamtędy kabli.
    Mają zgodę administracji na okablowanie bloku.
    Moje mieszkanie jest własnościowe hipoteczne, a piwnica do niego
    przynależy.
    Czy muszę im za darmo udostępmić piwnicę czy mogę się nie zgodzić?

    Roman

  • 3. Data: 2005-03-30 09:13:50
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Wydrukuj kartkę i naklej na drzwiach 'Tu mieszka ten ch... przez którego nie
    będziecie mieli internetu w bloku'
    Smacznego...
    JaC

  • 4. Data: 2005-03-30 09:17:10
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 30 mar o godzinie 10:18, na pl.soc.prawo, Arek napisał(a):

    > Nie wiem czy za darmo, ale musisz im udostepnić jeżeli tylko
    > mają zgłoszenie do URTiPu.

    A zgłoszenie Sanepidu też musza przedstawić? :P

    Do pytającego:
    - to Twoja własność - nie daj się zbałamucić - niczego za darmo nie musisz
    udostępniać.

    --
    Herbi
    30-03-2005 11:17:08

  • 5. Data: 2005-03-30 09:18:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Herbi napisał:
    > Do pytającego:
    > - to Twoja własność - nie daj się zbałamucić - niczego za darmo nie musisz
    > udostępniać.

    USTAWA z dnia 21 lipca 2000 r. Prawo telekomunikacyjne.

    Art. 97. 1. Właściciel lub użytkownik wieczysty nieruchomości jest
    obowiązany umożliwić operatorom publicznym instalowanie na nieruchomości
    urządzeń telekomunikacyjnych, przeprowadzanie linii kablowych pod, na
    albo nad nieruchomością oraz umieszczanie tabliczek informacyjnych o
    urządzeniach, a także ich eksploatację i konserwację, jeżeli nie
    uniemożliwia to racjonalnego korzystania z nieruchomości.

    2. Korzystanie z nieruchomości w zakresie określonym w ust. 1 jest
    odpłatne, chyba że linia lub urządzenia telekomunikacyjne służą
    zapewnianiu telekomunikacji właścicielowi lub użytkownikowi
    nieruchomości, na ich wniosek.

    3. Warunki korzystania z nieruchomości przez operatora ustala się w
    umowie, która powinna być zawarta w terminie 30 dni od dnia wystąpienia
    przez operatora o jej zawarcie.

  • 6. Data: 2005-03-30 09:28:58
    Od: "news.tpi.pl" <r...@S...pl>

> [...]
    > przynależy.
    > Czy muszę im za darmo udostępmić piwnicę czy mogę się nie zgodzić?

    musisz, niezaleznie czy mieszkanie jest wlasnosciowe, piwnice (wiekszosc
    spoldzielni) sa uzyczane mieszkancom ale naleza do spoldzielni - sprawdz w
    twoje spoldzielni jaki jest status piwnicy
    a z ta karta na dole bloku to dobry pomysl :) tez bym ci taka przykleil

  • 7. Data: 2005-03-30 09:31:57
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Herbi napisał:
    > No i teraz trochę zwolnij - wiesz kto jest *operatorem publicznym* ?

    operator publiczny - operator wykonujący działalność telekomunikacyjną
    na podstawie zezwolenia telekomunikacyjnego,

    > To zauważyłeś?

    Tak. Przecież napisałem, że "nie wiem czy za darmo".

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 8. Data: 2005-03-30 09:32:24
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 30 mar o godzinie 11:18, na pl.soc.prawo, Arek napisał(a):

> [...]

    No i teraz trochę zwolnij - wiesz kto jest *operatorem publicznym* ?

    > 2. Korzystanie z nieruchomości w zakresie określonym w ust. 1 jest
    ^^^^^^^^
    To zauważyłeś?

    --
    Herbi
    30-03-2005 11:32:15

  • 9. Data: 2005-03-30 09:38:03
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 30 mar o godzinie 11:28, na pl.soc.prawo, news.tpi.pl napisał(a):

    > musisz, niezaleznie czy mieszkanie jest wlasnosciowe

    Co za gówno palisz, że bredzisz takie idiotyzmy??

    > piwnice (wiekszosc spoldzielni) sa uzyczane mieszkancom ale naleza do spoldzielni
    > - sprawdz w twoje spoldzielni jaki jest status piwnicy

    Przecież napisał że mieszkanie jest jego z *przynależną piwnicą* - ku..a za
    to zapłacił i to jest JEGO i mogą go w d..ę pocałować.

    > a z ta karta na dole bloku to dobry pomysl :) tez bym ci taka przykleil

    Gdybyś, niedaj boże, kiedykolwiek sam zapłacił kilkadziesiąt/set tysięcy za
    mieszkanie to inaczej zacząłbyś śpiewać - broniłbyś swojego terytorium jak
    lew.
    Ale masz nawyki z epoki 'czy się stoi czy się leży - osiem baniek się
    należy' - każdy kto cos osiągnął w życiu i do czegoś doszedł - to zaraz bys
    mu kartkę przylepiał.
    Pewnie masz sporą teczuszkę w odpowiednich instytucjach :P

    --
    Herbi
    30-03-2005 11:37:52

  • 10. Data: 2005-03-30 09:54:44
    Od: "Krzysiek M." <s...@o...pl>

    > operator publiczny - operator wykonujący działalność telekomunikacyjną
    > na podstawie zezwolenia telekomunikacyjnego,

    zezwolenie <> zgłoszenie :)

    --
    Krzysiek M.