    From: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy muszę udostępnić piwnicę ?
    Date: Wed, 30 Mar 2005 13:31:22 +0200

    Jacek Osiecki napisał(a):

    > Bez przesady!
    > Jeśli gość rzuca się o to że pod sufitem będzie szła wiązka kabli, to jest
    > zwykłym pieniaczem - i jak najbardziej powinno się mu powiesić na drzwiach
    > tabliczkę "tutaj dziękować za to że nie ma w bloku internetu".
    > Rozumiem protesty gdyby mu chcieli wstawić pełnowymiarową szafę 19" na
    > serwer i switche, ale tu mowa o zwykłym pusczeniu kabli...

    Pieprzysz ... a za to , że będzie się chciał przyłączyć , to
    kasiorę wezmą , i za korzystanie też ???

    Mówi cenę, która go satysfakcjonuje, jak "operator" nie zapłaci
    to na drzewo ... ty też chyba nie podepniesz się do netu, jeśli
    cena będzie zaporowa ... mimo tego, że inni rzystają ...
    podpalisz wtedy siedzibę operatora ? bo zapodał ci cenę, na
    którą Cie nie stać ?

    Słuszne pytanie, i przepisy jasno konkretyzują co w tej sytuacji
    zrobić ...

    Czy to pieniactwo ? Może ... ale mam prawo być pieniaczem na
    terenie własnego mieszkania ... czyż nie ?
    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT - 1200