  • 11. Data: 2004-08-18 11:19:05
    Temat: Re: Czy można wypowiedzieć porozumienie zawarte na czas określony ?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Wirde napisał(a):

    > Nie wiem czy zorientowałeś się co napisałeś, a napisałeś mianowicie:
    > Przepis 673 przy kazusie się nie stosuje. Jeśli nie zastrzeżono w umowie
    > możliwości wypowiedzenia to stosuje się - art. 673 paragraf 3 kc.
    > Nie wiem czy już po zajęciach z logiki prawniczej, ale jeśli tak - to jak
    > nazwać takie rozumowanie?

    Nie udawaj głupszego niz jesteś. Napisałem, że nie stosuje sie tego co Ty
    napisałeś. Jeżeli chcesz precyzyjnie: nie stosuje się art. 673 paragraf 1-2 kc,
    stosuje się art. 673 paragraf 3 kc. Zadowolony?

    --
    JOHNSON :)

  • 12. Data: 2004-08-18 12:11:57
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Johnson" <j...@a...pl.nospam> napisał w wiadomości

> [...]
    1-2 kc,
    > stosuje się art. 673 paragraf 3 kc. Zadowolony?

    Hm... zacytowałem CAŁY art 673 a nie § 1-2. Rozumiem że błyszczysz erudycją
    i głupiego nie udajesz ale... może EOT

  • 13. Data: 2004-08-18 13:59:37
    Od: Rafal Skoczylas <n...@s...org>

    On Wed, 18 Aug 2004 11:46:30 +0200 Johnson wrote:
    > Jeśli nie zastrzeżono w umowie możliwości wypowiedzenia to nie można
    > wypowiedzieć - art. 673 paragraf 3 kc.

    Z dostępnych mi wydań KC, żadne nie ma paragrafu 3. w artykule 673.
    How come?

    n.
    --
    A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?

  • 14. Data: 2004-08-18 14:14:57
    Od: "Gooral" <i...@w...pl>

    Rafal Skoczylas wrote:
    > Z dostępnych mi wydań KC, żadne nie ma paragrafu 3. w artykule 673.
    > How come?
    Nawet w necie są rozbieżności, ale znalazłem coś takiego:
    Art. 673 § 3 dodany przez art. 26 pkt 4 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o
    ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu
    cywilnego (Dz.U.01.71.733) z dniem 10 lipca 2001 r.
    (http://bap-student.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?id=&comm
    =jn&akt=nr16785996&ver=-
    1&jedn=-1)

    --