    From: "axekb" <NO!SPAM.axekb@hoga.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy można wynająć kompilację programów?
    Date: Sat, 31 Jan 2004 01:48:54 +0100
    Sender: a...@o...pl@host-81-190-52-217.lublin.mm.pl

    kompilacja na zlecenie - to licence (na notatnik i ..................)..
    source "należy" do właściciela kompilatora (w Twoim przypadku) to on to
    firmuje (Ty nie masz żadnych praw) do swojego kodu.on Tobie sprzedaje
    binarki za 1zł.

    a inna rzecz - nie doszukałem się przeciwskazań do pisania w notatniku kodu,
    Wiele dyskusji było na grupie delphi - opinie podzielone. .

    Licence.txt

    > Niestety Gotfrydzie - jest to nielegalne, bowiem zakaz taki wynika z
    > licencji oprogramowania ( i zawartego w nim kompilatora ). Nie
    > odpowiedziałem wcześniej bo jakoś umknął mi ten post ;-)

    > Jakakolwiek umowa będzie nielegalna.

    dokładnie

    aczkolwiek:
    pozostań na statusie darmowym oprogramowania (licencja nie zabrania
    ograniczać swojego wytworu instytucji niekomercyjnej), daj status free to
    xxx, designed to xxx, źródła dołącz, i weź zlecenie na konserwację kompa
    nie na program (program jest za free)

    pozdrowienia

    aczkolwiek można zrobić program za free z kodem dostępu