  • Data: 2004-01-31 22:35:57
    Temat: Re: Czy można wynająć kompilację programów?
    Od: Arkadiusz Zychewicz <a...@d...uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mieczyslaw wrote:

    > Opis jak "obejść problem

    oto licencje po polsku
    na wersje Personal:
    http://www.borland.pl/licencje_produktowe/C++Builder
    _6_Personal_licencja_pl.pdf
    i na wersję professional
    http://www.borland.pl/licencje_produktowe/C++Builder
    _6_Professional_licencja_pl.pdf

    róznica jest taka że pierwsza zakazuje komercyjnego użycia

    ja osobiście wymyśliłem takie obejście by na pewień czas stać się
    właścicielem takiej kopji komercjnej wykonać kompilację a potem
    spowrotem odsprzedać.