  • 1. Data: 2004-07-22 09:38:19
    Temat: Re: Czy można nagrywać filmy z TV?
    Od: Mineta Ciszy <no_spam@no_priv.pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Czy zgodnie z prawem mogę nagrać film nadawany w telewizji na video i później
    > go odtwarzać na własny użytek? Czy takie nagranie nie będzie uznane
    > za "pirackie"?

    Jeżeli nie będziesz tym nagraniem handlował, pokazywał publicznie to nic
    ci nie grozi
    --
    Tofik

    Otwieram wino ze swoją dziewczyną, chciałbym żeby ten czas nie
    przeminął...

  • 2. Data: 2004-07-22 10:36:44
    Temat: Czy można nagrywać filmy z TV?
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

    Czy zgodnie z prawem mogę nagrać film nadawany w telewizji na video i później
    go odtwarzać na własny użytek? Czy takie nagranie nie będzie uznane
    za "pirackie"?

    Kupując oryginalny film w sklepie otrzymuję możliwość jego odtwarzania bez
    możliwości wypożyczania. Nagrywając film z TV nie otrzymuje przecież żadnej
    licencji. Jak wygląda ta sprawa od strony prawnej?

    Marek

  • 3. Data: 2004-07-22 11:54:01
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > Jeżeli nie będziesz tym nagraniem handlował, pokazywał publicznie to nic
    > ci nie grozi

    w ten sposob mozna przekonac wizytujacych
    policjantow, ze wszystkie kopie CD z muzyka zgralo sie z radia,
    ktore kiedys tam nadawalo cale plyty...

    --
    Proszę mi wybaczyć. Przechadzałem się po parapecie, by się rozejrzeć.
    gubernator William J. le Petomane

  • 4. Data: 2004-07-22 14:10:29
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > nie dotyczy to jednak
    > nielicencjonowanych kopii programów komputerowych

    hipotetycznie, mozna wcisnac, ze to kopie oryginalow ktore zostaly
    skradzione
    przez pijanych kolesi po ostatniej bibie w domu :-)
    oryginaly lezaly elegancko z fakturami itd. w szufladzie...

  • 5. Data: 2004-07-22 14:11:29
    Od: kot_bury <k...@o...pl>

    > w ten sposob mozna przekonac wizytujacych
    > policjantow, ze wszystkie kopie CD z muzyka zgralo sie z radia,
    > ktore kiedys tam nadawalo cale plyty...

    w przypadku nowszych pozycji, policjantów można też przekonać że zrobiło
    się kopię tych płyt od znajomych. nie dotyczy to jednak
    nielicencjonowanych kopii programów komputerowych

    pozdrawiam

    kot_bury

  • 6. Data: 2004-07-22 17:38:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 22 Jul 2004 16:11:29 +0200, kot_bury naskrobał(a):

    > w przypadku nowszych pozycji, policjantów można też przekonać że zrobiło
    > się kopię tych płyt od znajomych. nie dotyczy to jednak
    > nielicencjonowanych kopii programów komputerowych

    nie dotyczy bo posiadanie kopii oprogramowania komputerowego nie jest
    karane w Polskim prawie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-07-23 06:47:37
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > posiadanie

    a uzywanie?

  • 8. Data: 2004-07-23 07:04:19
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w ten sposob mozna przekonac wizytujacych
    > policjantow, ze wszystkie kopie CD z muzyka zgralo sie z radia,
    > ktore kiedys tam nadawalo cale plyty...

    Zaraz, zaraz... Może i tak, ale w przypadku płyt są chyba takie, które
    _nie_są_ przeznaczone do kopiowania audio.
    Jak wszystkie kopie masz na audio, to może się udać przekonać, że to z
    oryginałów.
    A w przypadku kaset video chyba od wszysktich idą odpowiednie opłaty do
    opdowiednich organizacji...

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 9. Data: 2004-07-23 08:15:59
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > hipotetycznie, mozna wcisnac, ze to kopie oryginalow ktore zostaly
    > skradzione
    > przez pijanych kolesi po ostatniej bibie w domu :-)
    > oryginaly lezaly elegancko z fakturami itd. w szufladzie...

    ew. znalazl Pan te plyty (pirackie ) i mial zamiar jutro zaniesc na policje.

    P.