  • Data: 2002-11-20 12:14:53
    Temat: Re: Czy można kserować książki?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Brodek" <B...@O...pl> wrote in message news:arf8lr$cju$2@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:ard830$7cr$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    >
    > Próbowałeś zarabiać kiedyś głową?..
    > Napisałeś jakiś tekst, który byłby na tyle interesujący dla innych, że
    > chieliby go mieć?
    > Napisałeś kiedyś program, który na tyle różniłby się od innych, że lepiej
    > byłoby uzywać Twojego programu niż konkurencji?
    >
    > Napisz kiedyś coś takiego to później porozmawiamy...

    Odpiesze rownie obcesowo - CO SIE TO OBCHODZI...
    Atak ad personam jest nieuczciwa forma dyskusji.
    Napisales cos tak wartosciowego - pochwal sie, a wielu chetnych wykaze,
    ze to nie wartosciowe...

    Ale odpowiem...
    Zaprojektowalem dom - wiele osob kupilo projekt...
    choc niejest podpisany moim nazwiskiem - coz takie prawo.

    A ksiazek i programow nie pisze, bo mam ciekawsze zajecia..

    Boguslaw