  • Data: 2002-11-21 08:36:30
    Temat: Re: Czy można kserować książki?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Brodek" <B...@O...pl> wrote in message news:arg5ed$ca8$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    > wiadomości news:arfu58>
    > lepiej
    >
    > I byłbyś rzeczywiście zadowolony, gdyby zamiast kupować ten projekt go
    sobie
    > po prostu kserowali?..

    Tak.
    Projekt zostal "doprowadzony do uzytku" przez jedna z wielkich firm
    dostalem za to "projekt indywidualny" jako "typowy". Gdy go odbieralem,
    bylo sprzedanych juz 11 egz, ostatnio firma wydala 100 najlepiej
    sprzedajacych
    sie projektow i moj znalazl sie w tej setce. Jestem z tego bardzo
    zadowolony.
    widzialem tez dom zaadaptowany "na wzor" - tez sie ucieszylem.

    > Oczywiście zakładam, że pieniążki szły do Ciebie / zatrudniającej Cię
    firmy
    > / uczelni. To jest zarabianie głową.

    Nie.

    Odpowiedzialem tylko na pytanie, czy mam na koncie "dzielo",
    za ktore inni zechcieliby placic - mam

    > Pzdr
    > Brodek

    Boguslaw