  • Data: 2018-08-08 11:40:42
    Temat: Re: Czy można było zapobiec kradzieży OFE?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-08 o 11:17, J.F. pisze:

    > Niektorzy sobie zdaja sprawe. I nawet chwala.
    > Te unijne prawa w ogolnosci nie sa takie zle, wiec jesli jakas partyjka
    > o 18% poparciu chce dzialac przeciw nim ... to moze i dobrze, ze sie
    > wyzbylismy czesci suwerennosci.
    >
    > Oczywiscie dopoki nam imigrantow nie osadzą przymusowo :-)

    Ja się z Tobą zgadam prawie w całości.
    otóż nie zgadzam się z tymi 18% o których męci totalna opozycja że to
    tylko wypadek przy pracy i głupiemu narodowi da się wytłumaczyć.

    Polecam nieustająco:

    http://audycje.tokfm.pl/audycja/Swiat-sie-chwieje/19
    2

    Bo jeśli za kadencji PO jakiś sąd by się postawił i wysyłał zapytania ...
    A wszak PO miało poparcie 70-80-120% wyborców ;-)

    To się robi PROBLEM

    PS. Ale zapewne za PO wszyscy sędziowie byli jednomyślni i zgodni z
    przewodnią linią POartii.
    Albo się bali jak dziś sprzeciwić i były im łamane po faszystowsku
    kręgosłupy :-)