  • 21. Data: 2005-03-27 14:16:21
    Temat: Re: Czy monitoring jest legalny?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie rozumiem jednej rzeczy. Nie może być tak, zę na nagrywanie i
    > odtworzenie filmu potrzebna jest zgoda osoby tam nagranej.

    na film jest potrzebna al nie na monitoring. Chyba ze chcesz do innych celow
    wykorzystac to musisz miec zgode nagranego.
    A to co robia np na mlinii w mbanku (poinformowanie o nagraniu) to tylko z
    grzecznosci.

    Przecież gdy
    > kamera rejestruje przestepstwo to Policja chyba nie pyta złodzieja, czy
    > moze wykorzystać jako dowód w/w film!!!

    oczywiscie, ale nie w internecie dostepniac.

    > Wydaje się też dla mnie dziwnym argument, ze nie ma tabliczek
    > ostrzegawczych. K. byli dobrze pouinformowani czym jest monitoring, jakie
    > miejsca są podglądane a jakie nie!
    >
    > Filmy nigdy nie były udostępniane poza sieć!

    a te nagranie bylo z klatki czy z zewnatrz?

    P.

  • 22. Data: 2005-03-27 14:19:18
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > nie wkurwiaj mnie. Co z tego jak jest w sieci lokalnej jak ktos nagranie
    > moze puscic dalej.
    > I Jasno z poprzednich postow wynika ze ktos puscil, skoro znalazlo sie w
    > internecie

    NIEEEE!

    1) film ten na 99% nigdy nie istniał! Jest on wytworem chorej fantazji i
    próbą zastraszenia mnie. "Jak zgłosisz sprawę na Polichję to my
    powiemy, że był kiedyś taki film na którym cośtam cośtam..."

    2) Film ten podobno krażył po sieci lokalnej LAN i podobno cała sieć
    lokalna miała z niego ubaw - nonsens - nikt nic nie wie o takim filmie.

    --
    Pozdrawiam!
    Rafał R

  • 23. Data: 2005-03-27 14:23:38
    Od: Rafał R <r...@U...gdynia.pl>

    Użytkownik Przemek R... napisał:

    > oczywiscie, ale nie w internecie dostepniac.

    tak jak pisałem, z Internetu nawet nie mona dostać się do tego
    komputera. Jest on w sieci wewnętrzej, z wewnętrzym numerem IP. Nie
    isteniej rózwnież możliwość dostania sie z Internetu do tego komputera
    poprzez komputer pełniący rolę tzn bramy (ponieważ na bramie nie ma kont
    uzytkowników). Reasumując. Nie jesteś w stanie ze swojego domu dostać
    się do nagrań archiwalnych.

    > a te nagranie bylo z klatki czy z zewnatrz?

    Nicszczenie samochodu - na zewnątrz.
    Wytwór fajtazji K. - domyślam się, zę wewnątrz.

  • 24. Data: 2005-03-27 14:25:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał R wrote:

> [...]
    > odtworzenie filmu potrzebna jest zgoda osoby tam nagranej. Przecież gdy
    > kamera rejestruje przestepstwo to Policja chyba nie pyta złodzieja, czy

    Nie każde odtwarzanie. Tylko publiczne (opublikowanie czyjegoś wizerunku
    bez jego zgody).

    Sobie prywatnie, albo przed sądem, możesz odtwarzać bez zgody
    zainteresowanego.

    > Wydaje się też dla mnie dziwnym argument, ze nie ma tabliczek
    > ostrzegawczych. K. byli dobrze pouinformowani czym jest monitoring,
    > jakie miejsca są podglądane a jakie nie!

    No to tym bardziej nie mają co podskakiwać. Informacja w ogóle nie jest
    wymagana. A tym bardziej nie wtedy, kiedy i tak o tym wiedzą.

    > Filmy nigdy nie były udostępniane poza sieć!

    Uściślijmy - to jakaś lokalna sieć, do której dostęp mieli ci, co ten
    monitoring zakładali (czyli wspólnota).

    > Jak to widzicie w świetle tych argumentów? Pytam, bo jeśli się do
    > wieczora nie dogadam to chyba przejadę się komistariat. Nie chciał bym w
    > święta dodatkowego zmertwienia i problemu :(

    Przejdź się :)

    Pokazanie policji nie jest publikowaniem, więc możesz im pokazywać :)

  • 25. Data: 2005-03-27 14:29:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Rafał R wrote:

> [...]
    >
    > 2) Film ten podobno krażył po sieci lokalnej LAN i podobno cała sieć
    > lokalna miała z niego ubaw - nonsens - nikt nic nie wie o takim filmie.

    Nie przejmuj się Przemusiem... On ogólnie jest jakiś dziwny - poczytaj
    sobie jego teksty we wszystkich wątkach w sprawie psów...

    Lustrzane odbicie innego trolla - podpisującego się tu jako "Leszek".

  • 26. Data: 2005-03-27 14:47:37
    Od: "Leszek" <l...@h...poczta.fm>

    wiadomości news:d26fvm$h38$1@opal.futuro.pl...

    > Lustrzane odbicie innego trolla - podpisującego się tu jako "Leszek".

    ...normalny inaczej się ludzkim głosem odezwał;)

    --
    Pzdr
    Leszek

    "Psy szczekają, karawana idzie dalej"

  • 27. Data: 2005-03-27 14:48:53
    Od: "Leszek" <l...@h...poczta.fm>

    Użytkownik "Romino" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > a u ciebie jak zwykle problemy ze zrozumieniem slowa pisanego :)

    Nie poniżaj go;)))

  • 28. Data: 2005-03-27 14:49:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:d26fvm$h38$1@opal.futuro.pl...

    > Nie przejmuj się Przemusiem... On ogólnie jest jakiś dziwny - poczytaj
    > sobie jego teksty we wszystkich wątkach w sprawie psów...

    mozesz uzasadnic czemu w tym momencie na mnie najezdzasz?
    Lustraznym odbiciem trola leszka moglbym z pelnym przekonaniem ciebie
    nazwac, bowiem
    kazdego kto miewa inne zdanie niz ty zaczynasz wyzywac. Patrz chocby watek
    dotyczacy zdjec w supermarkecie.

    P.

  • 29. Data: 2005-03-27 14:51:15
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafał R" <r...@U...gdynia.pl> napisał w
    wiadomości news:d26fsm$cte$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > pełniący rolę tzn bramy (ponieważ na bramie nie ma kont uzytkowników).
    > Reasumując. Nie jesteś w stanie ze swojego domu dostać się do nagrań

    ja bym sobie nie zyczyl by nawet 10 odob ogladalo jak sie z dziewczyna
    caluje.
    Mysle ze ilosc kompuerow w sieci tu nie ma znaczenia. Co innego zapisywac
    gdzies na serwerze, ew
    ciecia postawic do ogladaina tego, a nie udostepniac dla wszytskich. Jest
    cos takiego jak prywatnosc..

    P.

  • 30. Data: 2005-03-27 14:52:35
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>