  • 31. Data: 2009-11-11 00:23:42
    Temat: Re: Czy mogÄ? wnieĹ?Ä? wĹ?asny napĂłj?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr [trzykoty] pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote
    >
    > Akurat samo blokowanie przejścia do lokalu nie wyczerpuje znamion tego
    > czynu.

    Ale masz jakieś wsparcie? ;->

  • 32. Data: 2009-11-11 01:00:16
    Temat: Re: Czy mogę wnieść własny napój?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Kupna/sprzedaży.

    a co bylo przedmiotem tej dodatkowej umowy?

  • 33. Data: 2009-11-11 01:11:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    witek pisze:

    > a co bylo przedmiotem tej dodatkowej umowy?

    Czytaj uważniej wątek.

  • 34. Data: 2009-11-11 03:14:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Czytaj uważniej wątek.

    I po co grasz idiotę?

  • 35. Data: 2009-11-11 06:53:33
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    wiadomości news:4af9ee8b$1@news.home.net.pl...

    > Jedna z podstawowych klauzul niedozwolonych.

    Klauzulą niedozwoloną w internecie jest bredzenie na usenecie przez facetów
    z urazowymi uszkodzeniami mózgu.

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 36. Data: 2009-11-11 07:53:19
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Było tu już wiele razy wałkowane w różnych konfiguracjach. Bileter
    > zatrzymując osobę wchodzącą naraża się na zarzut zmuszania do
    > określonego zachowania - bezprawnego.

    I nie zmienia tego faktu to, że kupując bilet wyrażamy zgodę
    na przestrzeganie regulaminu, w którym taki zakaz
    (spożywania i wnoszenia produktów spożywczych nie zakupionych w kinie)
    jest zawarty?

  • 37. Data: 2009-11-11 08:01:07
    Od: spp <s...@o...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Uzależnienie to nie wymaganie dietetyczne.

    Ale jak najbardziej choroba.

    --
    spp

  • 38. Data: 2009-11-11 08:01:28
    Od: spp <s...@o...pl>

    Łukasz Kalbarczyk pisze:

    > Pomijam tutaj, oczywiście, kwestie kultury i savoir vivre'u.

    A dlaczego?

    --
    spp

  • 39. Data: 2009-11-11 09:45:59
    Od: leon <l...@g...pl>

    Dnia 11-11-2009 o 08:53:19 cef <c...@i...pl> napisał(a):

    > I nie zmienia tego faktu to, że kupując bilet wyrażamy zgodę
    > na przestrzeganie regulaminu, w którym taki zakaz
    > (spożywania i wnoszenia produktów spożywczych nie zakupionych w kinie)
    > jest zawarty?

    Regulaminu? Jakiego regulaminu? Ponizej dam adresy kin krakowskich - jak
    znajdziesz tam regulamin to bedziesz dobry
    http://www.kijow.pl
    http://www.ars.pl
    http://www.multikino.pl/krakow/

    leon

  • 40. Data: 2009-11-11 10:09:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    leon wrote:

    > Regulaminu? Jakiego regulaminu? Ponizej dam adresy kin krakowskich -
    > jak znajdziesz tam regulamin to bedziesz dobry
> [...]

    Zakładam, że jest regulamin. Może gdzieś wisi przy kasie.
    Przecież bez regulaminu,
    to dyskusja jest bez sensu.
    Choćby taki:

    ftp://www.multikinoftp.pl/kinoregulamin/multikino-ur