  • 1. Data: 2005-01-19 20:37:16
    Temat: Czy mogę sprowokować dzieciaka?
    Od: "Łukasz (lukesh)" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam!

    Chciałbym się dowiedzieć, czy z prawnego punktu widzenia mogę w sieci
    podszywać się np. pod 10-letnią Kasię, po to, aby dowiedzieć się na ile
    młodsze dzieciaki ufają nowo poznanym osobą z sieci? Nie jestem dziennikarzem,
    ale chciałem napisać na ten temat artykuł. Mam 16 lat. Temat wydaje mi się
    bardzo na czasie, coraz częściej mówi się o bezpieczeństwie w sieci, więc i ja
    chciałem się w jakimś stopniu włączyć do pomocy, aby młodsi ode mnie starali
    się bardziej uważać.

    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-01-19 20:42:55
    Temat: Re: Czy mogę sprowokować dzieciaka?
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > chciałem się w jakimś stopniu włączyć do pomocy, aby młodsi ode mnie starali
    > się bardziej uważać.

    Wesolo sie zacznie jak przypadkowo trafisz na prawdziwego aktywiste
    i skonczycz w naglowku gazety jako... no juz wiesz kto :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-01-19 20:51:39
    Od: "Łukasz Ciastko" <l...@W...gazeta.pl>

    rezist.com <s...@p...com> napisał(a):

    > Wesolo sie zacznie jak przypadkowo trafisz na prawdziwego aktywiste
    > i skonczycz w naglowku gazety jako... no juz wiesz kto :)

    Przecież nie będę rozmawiał na czacie z nikim o rzeczach zboczonych. :)

    Hm... A ciekawe jakby to było, gdyby z drugiej strony znalazł się ktoś, kto
    też chce napisać artykuł o tym. :P

  • 4. Data: 2005-01-19 20:54:41
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Hm... A ciekawe jakby to było, gdyby z drugiej strony znalazł się ktoś,
    kto
    > też chce napisać artykuł o tym. :P

    a moze ty szukasz, po prostu probujesz sobie w razie wpadku
    usprawiedliwienie znalezc :)

    P.

  • 5. Data: 2005-01-19 21:02:51
    Od: "Łukasz Ciastko" <l...@W...gazeta.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał(a):

    > kto
    > >

    > a moze ty szukasz, po prostu probujesz sobie w razie wpadku
    > usprawiedliwienie znalezc :)
    >
    > P.

    Usprawiedliwienie? Nie mam czego usprawiedliwiać. ;) Serio chcę tylko
    artykulik napisać. :)

  • 6. Data: 2005-01-19 21:31:47
    Od: "nnowy" <n...@g...pl>

    > --
    > tomek nowak
    > http://rezist.com

    rezist? a co ty tu robisz?

  • 7. Data: 2005-01-19 21:38:26
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > rezist? a co ty tu robisz?

    pilnuje :P :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2005-01-19 23:32:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz (lukesh)" <l...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:csmgds$pr7$1@inews.gazeta.pl...

    To zależy do czego je będziesz prowokował. No bo co do zasady nie jest
    zabronione czat-owanie przez dorosłego z dzieckiem.

  • 9. Data: 2005-01-19 23:44:33
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Ty sam jestes dzieciak.

  • 10. Data: 2005-01-19 23:55:07