  • 1. Data: 2005-01-19 20:31:05
    Temat: Przeczytaj to przed podpisaniem umowy z Polkomtelem (Plus GSM). Niekorzystny Regulamin.
    Od: "AnPo" <n...@p...fm.invalid>

    Witam.
    Niekorzystne zapisy w Regulaminie Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych
    przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, obowiązującym od 17 sty 2005.
    1. Polkomtel ma prawo w trakcie trwania umowy wezwać do uiszczenia
    kaucji. - $ 13, ust.1.
    2. Polkomtel ma prawo do zablokowania połączeń wychodzących oraz
    zablokować roaming, jeżeli abonent odmówi wpłacenia kaucji. - $ 13, ust. 8.
    3. Regulamin nie określa kto ma płacić kaucję, czyli może to dotknąć
    każdego - decyduje Polkomtel.
    4. Abonent musi się godzić na zmiany warunków umowy narzucone przez
    Polkomtel. Jeżeli nie zgodzi się, to poniesie dodatkowe koszty - $ 18,
    ust.6.
    Tak będzie, jeżeli umowa będzie na czas nie oznaczony. Nie słyszałem, aby
    Polkomtel zawierał umowy na czas oznaczony.
    AnPo

  • 2. Data: 2005-01-19 20:34:33
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 19 Jan 2005 21:31:05 +0100, AnPo napisał/napisała:
    > Tak będzie, jeżeli umowa będzie na czas nie oznaczony. Nie słyszałem, aby
    > Polkomtel zawierał umowy na czas oznaczony.

    hmm ciekawe, przejde wtedy do konkurencji, ale poki co nie ma dla mnie juz
    taryf :)

    --
    * Zupelnie nie zdawalem sobie sprawy, ze zycie jest tak malo warte *
    GG: 7070

  • 3. Data: 2005-01-20 08:17:14
    Od: "MM" <m...@m...com>

    Witam,

    Użytkownik "AnPo" <n...@p...fm.invalid> napisał w wiadomości
    > Tak będzie, jeżeli umowa będzie na czas nie oznaczony. Nie słyszałem, aby
    > Polkomtel zawierał umowy na czas oznaczony.

    Każda sieć podpisuje umowy na czas oznaczony, to znaczy na rok albo dwa
    lata. Potem stają się one nie oznaczone chyba, że podpiszesz aneks.

    M.

  • 4. Data: 2005-01-20 08:45:27
    Od: Tomasz Roskal <t...@g...pl>

    On 2005-01-20, MM <m...@m...com> wrote:
    > Każda sieć podpisuje umowy na czas oznaczony, to znaczy na rok albo dwa
    > lata. Potem stają się one nie oznaczone chyba, że podpiszesz aneks.

    Nieprawda. Plus podpisuje na czas nieoznaczony, z zaznaczeniem ze nie
    mozesz umowy rozwiazac przez 2 lata. Natomiast nic nie musisz
    podpisywac, ani umowa nie przeksztalca sie po tych 2 latach.