  • 1. Data: 2005-01-19 18:57:30
    Temat: Przynależność państwowa osób prawnych.
    Od: "Zbig.T" <z...@g...pl>

    Jakie przepisy regulują zasady określania przynależości państwowej osób
    prawnych ?
    Dzięki za podpowiedź. Pzdr.

  • 2. Data: 2005-01-19 20:14:38
    Temat: Re: Przynależność państwowa osób prawnych.
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Zbig.T napisał(a):
    > Jakie przepisy regulują zasady określania przynależości państwowej osób
    > prawnych ?

    ale o co chodzi?

    KG

  • 3. Data: 2005-01-19 20:16:42
    Od: "Zbig.T" <z...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości
    Zbig.T napisał(a):
    Jakie przepisy regulują zasady określania przynależości państwowej osób
    prawnych ?

    ale o co chodzi?

    Głównie chodzi mi o to jakie są zasady określania przynależności państwowej
    osób prawnych.

  • 4. Data: 2005-01-19 20:29:19
    Temat: Re: Przynale=BFno=B6=E6 pa=F1stwowa os=F3b prawnych.
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Głównie chodzi mi o to jakie s=3F zasady okre=3Flania przynależno=3Fci państwowej
    > osób prawnych.

    Ale o ssso choooziii ?

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-01-20 09:35:10
    Od: " roburkov" <r...@g...pl>

    Zbig.T <z...@g...pl> napisał(a):

    > Jakie przepisy regulują zasady określania przynależości państwowej osób
    > prawnych ?
    > Dzięki za podpowiedź. Pzdr.

    Twoje pytanie jest bardzo nieprecyzyjne. Przypuszczam, ze chodzi Ci o
    ustalenie, jakie prawo jest wlasciwe dla okreslenia zdolnosci prawnej osoby
    prawnej. Jest nim prawo panstwa, w ktorym ta osoba prawna ma siedzibe(art.
    9p2 pr. pryw. miedzynar.)

    Pozdr
    roburkov