  • 1. Data: 2008-05-26 13:11:37
    Temat: Re: Czy moge opublikowac w gazecie/internecie
    Od: "grupa" <g...@g...pl>

    Użytkownik grupa napisał:
    > Użytkownik "Mikaichi" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem, poczekam najpierw na link do podstawy prawnej, ze nei wolno.
    > Tam bedzi episalo co za to grozi. Wiec to albo KKarny albo KWykroczeń ;)

    czy moglby ktos udzielic w miare wiążącej informacji ?
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-05-26 15:03:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    grupa napisał(a):

    > czy moglby ktos udzielic w miare wiążącej informacji ?

    Och... To idź do Sądu a nie pisz w Usenecie ;)

    j.

  • 3. Data: 2008-05-26 19:30:43
    Od: prefi <p...@g...pl>

    grupa pisze:

    > czy moglby ktos udzielic w miare wiążącej informacji ?
    > pozdrawiam

    poczytaj orzeczenia dot. znieslawienia (art. 212 k.k.) Przestepstwem
    znieslawienia moze byc takze - w okreslonych warunkach - opublikowanie
    prawdziwej informacji, np. o tresci jakiegos wyroku.

    Przeczytaj takze ustawe o ochronie danych osobowych - obowiazuje zakaz
    przetwarzania (w jakiejkolwiek formie) danych dotyczacych karalnosci
    (oczywiscie zakaz nie dotyczy Krajowego Rejestru Karnego ;)

    Jesli chcesz poinformowac potencjalych kontrahentow tego nierzetelnego
    przedsiebiorcy, podejmij kroki zgodne z rpawem, np., wpisz go do
    rejestru dluznikow itp.