  • 1. Data: 2008-05-26 13:13:46
    Temat: PKD: Które aktualne?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    ja mam we wpisie

    80.4 Kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy kształcenia

    a teraz patrzę tu:
    http://www.biznesforum.pl/pkd/pkd,85.html

    i wychodzi, że edukacja jest 85. Ale znów patrzymy tu:

    http://www.klasyfikacje.pl/drzewo.php?baza=PKD&paren
    tList=80

    i tu jest 80. O co do bulwy nędzy chodzi?

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 2. Data: 2008-05-26 13:18:22
    Temat: Re: Które aktualne?
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > ja mam we wpisie
    >
    > 80.4 Kształcenie ustawiczne dorosłych i pozostałe formy kształcenia

    trzeba uaktualnić wpis jeżeli jest wg klasyfikacji z 2004 lub starszej
    spojrzuj tutaj i zobacz jak jest teraz ( tylko uwaga w 2008 też będzie
    prawdopodobnie zmiana)

    http://www.stat.gov.pl/Klasyfikacje/www/com.gus.Sear
    ch/

    tak jest wyszukiwarka która ci pokaże jak zamienić stare na nowe

    macso

  • 3. Data: 2008-05-26 13:23:18
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 26 maj 2008 15:18
    (autor macso
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g1edb0$mu$1@inews.gazeta.pl>):

> [...]
    ch/
    > tak jest wyszukiwarka która ci pokaże jak zamienić stare na nowe

    No ale to co, mam obowiązek uaktualniać? A PKWiU się też zmieniło? Bo tam
    dawałem PKWiU 80 i stawkę ZW na VAT. Bo do PKWiU wyszukiwarki tam nie
    widzę.

    --
    Tristan
    napisz tu: k...@s...pl a...@g...com

  • 4. Data: 2008-05-26 13:23:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    ch/
    > tak jest wyszukiwarka która ci pokaże jak zamienić stare na nowe

    No ale to co, mam obowiązek uaktualniać? Do kiedy? Zwłaszcza, że mówisz, że
    ma być zmiana?

  • 5. Data: 2008-05-26 21:17:25
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tristan" <

    > No ale to co, mam obowiązek uaktualniać? Do kiedy? Zwłaszcza, że mówisz,
    > że
    > ma być zmiana?

    tego nie wiem, tak zostałem pooinformowany w UM kiedy zechciałem rozszerzyć
    wpis o kilka nowych działalności
    i sam wpadłem na różnice w numeracji PKD. W nowym dokumencie mam nowa
    numerację oraz starą dla informacji

    > A PKWiU się też zmieniło? Bo tam
    > dawałem PKWiU 80 i stawkę ZW na VAT. Bo do PKWiU wyszukiwarki tam nie
    > widzę.

    PKWiU jest wprowadzane ustawowo a zminay stawek zdaje się nie. Nie zmienia
    to jednak faktu, że wszystkich obowiązuje
    zawsze najnowsza i najbardziej aktualna wersja od momentu wprowadzenia

    macso

  • 6. Data: 2008-05-27 09:03:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 26 May 2008, macso wrote:

    > PKWiU jest wprowadzane ustawowo a zminay stawek zdaje się nie.

    Z tym zdaje się jest różnie - część zapisano w ustawie, do części
    są delegacje dla ministra.

    > Nie zmienia to jednak faktu, że wszystkich obowiązuje
    > zawsze najnowsza i najbardziej aktualna wersja od momentu wprowadzenia

    No tak... tylko jest 'kfiatek'.
    Sam nie mam do czynienia z "dziwnymi stawkami", więc nie wiem jaki jest
    stan aktualny, ale pamiętam że np. w przepisach o VAT było zastrzeżenie,
    że "stosuje się stare numery klasyfikacji"!
    Inaczej mówiąc, to że obowiązywały nowe to jedno, a to że podawało się
    na f-rach stare to drugie (i tak miało być).
    Jak piszę - nie przyglądałem sie, jaki ma być stan na dziś :D

    pzdr, Gotfryd